Thea Meul

Alles kwam op tijd en was wat we besteld hadden

Vermeeren

Ik had een verwarring toen mijn bestelling arriveerde: “ witte wieltjes” Ik had wieltjes besteld voor een drift trike. Op de Website staat inderdaad vermeldt dat het alleen de witte wieltjes... Ik had een verwarring toen mijn bestelling arriveerde: “ witte wieltjes” Ik had wieltjes besteld voor een drift trike. Op de Website staat inderdaad vermeldt dat het alleen de witte wieltjes betreft. Ik had deze mededeling gelezen als de wieltjes zonder de bevestigingsstang maar wel met beschermingskast.
Ik vind de tekst niet helder. Beter had er dan gestaan: witte wieltjes zonder zwarte beschermingskast.
Inmiddels heb ik deze elders besteld. Ik zag ze niet in jullie assortiment. Overigens zijn de enkele wieltjes bij jullie ook dubbel zo duur. Ik wilde ze retourneren, maar trof de gegevens niet aan in het pakket!

Saskia

Product zoals afgesproken afgeleverd. Verpakkingsdoos beschadig maar camera doos in orde.

J.P.H. Van huijs

Ik heb hier een camera systeem gekocht voor 100 euro. Na ontvangst bleek een camera kapot te zijn. Heb hun gemaild en na een dag had ik een nieuwe camera in huis die het perfect deed. Dus kortom... Ik heb hier een camera systeem gekocht voor 100 euro. Na ontvangst bleek een camera kapot te zijn. Heb hun gemaild en na een dag had ik een nieuwe camera in huis die het perfect deed. Dus kortom goed geregeld en zo door gaan

Jurgen

Snelle levering. Mooie en prima ladder

iemand

Ik doe geen zaken met deze verkoper meer, reageert niet meer nadat je de koop ontbind, en geeft ook geen geld terug inplaats daarvan wil die nog meer verkopen aan je.

ik bestel hier NOOIT...

ik bestel hier NOOIT meer iets.

Kuijper

Helaas niet op tijd gereageerd op mijn e-mail

T. Van Eijck

Product was goed en bezorgd op beloofde dag