Brigittr

Hele snelle levering en betrouwbare en persoonlijke adviezen

De persoonlijke aandacht bij vragen over producten

Menzing

Voor 16.oo uur besteld op vrijdag. Helaas volgt het weekend!
Dus pas maandagavond bezorgd. In België wel. Misschien ook niet anders mogelijk.

Goed ingepakt.

Angela

Positief. Veel tijd genomen en goed uitgevraagd.

Goede uitleg

Moniek Velasco

Snelle en correcte reactie c.q. handeling! Niets op aan te merken.

Joyce Adriaansen

Altijd eerlijk advies en een gezellige behandeling!

Goede uitleg en voorbeeld foto's. Alles wordt geprobeerd voordat ze het gaat verkopen om er zeker van te zijn dat het werkt zoals gezegd wordt

Angela

Een super en eerlijke kappers salon !!! Een echte aanrader en top producten.

Perfect advies

A van U

Razendsnelle levering en goede afhandeling

Katharina

Ik heb er een stijltang gekocht. Hij was er meteen de volgende dag plus super fijn hitte beschermend spray gratis erbij als cadeau! Het meest positief was echter dat ik op de donderdag laat een...

Het product was ten eerste sterk afgeprijst, er was zelfs nog een gratis cadeau product naar keuze bij en, zoals eerder beschreven kreeg ik nog in de avond laat antwoord op mijn vraag via whatsapp terwijl ik helemaal had begrepen als die antwoord pas die volgende dag kwam maar nog werd er tijd voor mij genomen. Wat een service allemaal samen, super tof! Erg bedankt!! :)

Judith Geven

Topper op het gebied van haarkleuring! Angela is enthousiast, denkt mee en adviseert heel goed. Reageert snel op whatsapp.

Veel kennis over haarkleuring en de producten die ze verkoopt. Enthousiast, hart voor haar zaak en klanten!

Mies Verhees

Snelle service, goeie omschrijving product, prijs kwaliteit is prima