Onze ervaring met limousine service was helemaal prima. Wij waren erg blij met de aardige chauffeur en de limo was zeker naar onze verwachtingen helemaal top

Bart Creemers

Een limousine is altijd een feest; zeker voor degenen die gereden worden. helaas was de coordinatie niet goed bij de limousineservice en reed de chauffeur naar en verkeerd adres waardoor hij veel te... Een limousine is altijd een feest; zeker voor degenen die gereden worden. helaas was de coordinatie niet goed bij de limousineservice en reed de chauffeur naar en verkeerd adres waardoor hij veel te laat aankwam en het programma redelijk in het honderd liep.

Hoewel ik gebeld heb en men het weet is er nog geen enkel excuus of iets anders gekomen; erg jammer en voor mij reden hier NOOIT meer een limousine te huren.

Reactie Limousine Service:

Geachte heer Creemers, Vervelend om te horen dat niet alles naar wens is verlopen. De chauffeur had inderdaad de door u aangegeven adres wijziging niet doorgekregen waardoor hij naar het... Geachte heer Creemers, Vervelend om te horen dat niet alles naar wens is verlopen. De chauffeur had inderdaad de door u aangegeven adres wijziging niet doorgekregen waardoor hij naar het eerder door u opgeven adres is gereden. Normaal gesproken verifieert de chauffeur het vervolg adres met de gasten in de auto maar omdat dit een verrassing was voor de gasten in de auto was dit niet mogelijk. Hierdoor is de limousine inderdaad 10 minuten te laat op het juiste adres gearriveerd. Uiteraard heeft de chauffeur hiervoor zijn excuses aangeboden aan zijn gasten.

Het was een erg mooie wagen en een zeer vriendelijke chauffeur. Volgende keer bestellen we zeker weer bij Starlimo!

Verder waren we erg tevreden. Netjes op tijd en alles goed verlopen. Contact met Jan vond ik erg moeizaam en rommelig verlopen. De bevestiging heb ik 3 keer aan moeten laten passen.
Verder waren we erg tevreden. Netjes op tijd en alles goed verlopen.
Zeker wel een aanbeveling waard.

Maaike Janssens

Super service!!!!!

Anton

Alles was perfect geregeld.
Alles zo als afgesproken en een hele vriendelijke chauffeur.
Als ik weer een gelegenheid heb, dan weet ik dit bedrijf weer te vinden
Mijn complimenten...
Alles was perfect geregeld.
Alles zo als afgesproken en een hele vriendelijke chauffeur.
Als ik weer een gelegenheid heb, dan weet ik dit bedrijf weer te vinden
Mijn complimenten

Mvg

R. Dolstra

Voel mij in de maling genomen , ik had een roze limo besteld via de site en daarna speciaal gebeld dat ik de geheel roze wilde en niet met zwart dak ! En wat komt er ? Die met zwart dak , dat is een... Voel mij in de maling genomen , ik had een roze limo besteld via de site en daarna speciaal gebeld dat ik de geheel roze wilde en niet met zwart dak ! En wat komt er ? Die met zwart dak , dat is een naar gevoel voor je bruiloft ! De zeer aardige bestuurster heeft een hoop goed gemaakt , daardoor is de waardering hoger dan ik wilde geven.

Reactie Limousine Service:

Geachte heer Dolstra, Ivm de status van de volledig roze Lincoln Limousine hebben wij deze op 23 maart per direct uit de verhuur gehaald voor een grote beurt. De roze folie ( deze limousine was... Geachte heer Dolstra, Ivm de status van de volledig roze Lincoln Limousine hebben wij deze op 23 maart per direct uit de verhuur gehaald voor een grote beurt. De roze folie ( deze limousine was gewrapt) liet op diverse plaatsen los waardoor hij niet meer representatief was. Ook liep de limousine motorisch niet voldoende meer waardoor wij bang waren dat hij mogelijk stil zou vallen tijdens een rit. Zeker in uw geval, op een bruiloft, wilde wij dit uiteraard voorkomen. Vandaag de dag 27-04-2016 staat de limousine nog steeds buiten gebruik omdat onze vermoedens klopte en de motor heeft inmiddels een volledig revisie ondergaan. Op dit moment staat hij bij de spuiter om volledig roze gespoten te worden ipv gewrapt. Nogmaals onze excuses, ik hoop dat ons verhaal hierboven duidelijk maakt wat de rede was. Met vriendelijke groet, Limousine Service

Esther Smulders

Geweldige ervaring. Leuke chauffeur. De meiden hebben enorm genoten. Dit zullen ze nooit meer vergeten.

Martijn Blaauw

Een limousine ervaring zoals het hoort! Echte service, koude champagne en hele hele nette limousines!