Super ervaring (vriendelijke chafeur)

Theo v Alebeek

Uiterst positief. Vriendelijke en bekwame chauffeurs. Alle afspraken zijn nagekomen.

De trouwdag van onze zoon is mede door de schitterende limousine onvergetelijk geworden.

Bianca Merx

Uitstekend. Was keurig op tijd geweldig aardige chauffeur en heeft keurig uitgelegd aan mijn dochter was ze alles kon vinden dus niks anders als lof!!

We waren erg tevreden als we weer een limousine nodig hebben dan ga ik gelijk naar jullie

Wij zijn uitermate tevreden over de service van Limousine Service.

Henny hendriks

Super ervaring. Chauffeuse Evelyn speelde goed mee om de verrassing voor mijn zus helemaal te doen slagen.
Mooie limousine met luxueuze uitstraling . Champagne smaakte ook goed.
Kortom:...
Mooie limousine met luxueuze uitstraling . Champagne smaakte ook goed.
Kortom: een goed geslaagde verrassing.

J. van der Breggen

Onze ervaring met Limousineservice is erg goed. Wij waren op zoek naar een limousine i.v.m. een 50-jarige. De bedoeling was een uur te rijden en dan afgezet te worden bij een restaurant. Wij hebben... Onze ervaring met Limousineservice is erg goed. Wij waren op zoek naar een limousine i.v.m. een 50-jarige. De bedoeling was een uur te rijden en dan afgezet te worden bij een restaurant. Wij hebben diverse offertes opgevraagd die allemaal wat 'budgetoverschrijdend' voor ons waren of de gewenste limousine was niet beschikbaar op de datum. Uiteindelijk gebeld met Limousineservice en heel leuk en enthousiast geholpen aan de telefoon. Alles prima geregeld. We hadden een vrouwelijk chauffeur die met heel veel plezier en enthousiasme ons ontving en reed. Mede door haar werd het een superleuke tocht! Mooie auto en alles keurig verzorgd.

Lion Air

Prima service en keurige chauffeurs die ook gastheer/-vrouw kunnen zijn.

Zowel het maken van afspraken, de auto's, als de service hebben wij als prima ervaren!