Partycentrum Het Dak te Leerdam

Optijd, veilig, goede chauffeur, keurige limo al met al top

Melanie

Het was in 1 woord Super !! Hebben heel erg genoten en de chauffeur was top!! Alles was goed geregeld en heeel vriendelijk! Zeker de moeite waard!!

H & T

De communicatie vooraf was goed , de limo en chauffeur waren prima , volgens afspraak belde de chauffeur net vooraf de afgesproken tijd en waar , alleen wist de chauffeur niet dat ik de laatste €... De communicatie vooraf was goed , de limo en chauffeur waren prima , volgens afspraak belde de chauffeur net vooraf de afgesproken tijd en waar , alleen wist de chauffeur niet dat ik de laatste € 100 nog cash zou betalen !!! en de eindtijd was niet helemaal duidelijk , ik had mn leesbril in de limo vergeten , is terug gestuurd naar mij thuis door limousine service , helemaal top , wij hebben ons 10 jaar jubileum als onvergetelijk gevonden .

vgr Hanny & Tjerk

DNA Services BV, Hendrik-Ido-Ambacht

Prima ervaringen mee, zakelijk aantal keren een Limousine gehuurd. Prettig contact, men komt de afspraken na.
Gewoon positief!

Een super limousine hummer H3 roze. En ook een super chauffeur geen opmerkingen erover in een woord super.
Afgelopen vrijdag enorm genoten met mijn vriendinnen wie weet tot een volgende keer.

Een limousine gehuurd ter gelegenheid van het afscheid van een van onze medewerkers. Reservering ging goed. Jammer dat de wagen uiteindelijk op een verkeerd adres stond, waardoor ons programma ca.... Een limousine gehuurd ter gelegenheid van het afscheid van een van onze medewerkers. Reservering ging goed. Jammer dat de wagen uiteindelijk op een verkeerd adres stond, waardoor ons programma ca. een uur vertraging opliep.

RRA Soukotta

Op tijd op afspraak. Goede professionele behandeling. Goede service !

timmer en bouwbedrijf p vd woerd

Perfecte dag gehad topy de vrouwelijke chauffeur
heeft het ook super gedaan

Mijn docher heeft het heel erg naar haar zin gehad en haar vriendinnen ook.de chauffeuse vonden ze heel gezellig.

Marianne dekker

IK EN MIJN VRIENDINNEN HEBBEN GENOTEN IN DE HUMMER DAT WAS TROUWENS TOP GEREGELD NOGMAALS ONZE DANK HIER VOOR EN DE CHAUFFEUR WE HADDEN GEEN BETERE KUNNEN WENSEN HEEFT ONS ALS PRINSESSEN BIJ ONZE... IK EN MIJN VRIENDINNEN HEBBEN GENOTEN IN DE HUMMER DAT WAS TROUWENS TOP GEREGELD NOGMAALS ONZE DANK HIER VOOR EN DE CHAUFFEUR WE HADDEN GEEN BETERE KUNNEN WENSEN HEEFT ONS ALS PRINSESSEN BIJ ONZE BESTEMMING VOOR DE DEUR GEBRACHT ,HIJ MOEST DAARVOOR ALLES UIT DE KAST HALEN GROTE KLASSE ZULLEN WIJ NOOIT VERGETEN HET WAS OP EEN Z'N ZACHTS GEZEGT HELEMAAL TOPPP