Inge

Top verhuurbedrijf. Snelle reactie op vragen per e-mail. Mooie limo. Vriendelijk chauffeur

Fam. de Jongh

Een heel prettig bedrijf om een limousine te huren, alles netjes geregeld via een contract. De chauffeur was heel vriendelijk en was op tijd aanwezig. We hadden de limousine gehuurd voor een... Een heel prettig bedrijf om een limousine te huren, alles netjes geregeld via een contract. De chauffeur was heel vriendelijk en was op tijd aanwezig. We hadden de limousine gehuurd voor een examengala en alle meiden hebben genoten van deze voor hen heel bijzondere avond. Voor ons dus een hele goede ervaring, een compliment waard.

Tessa Eestermans-Bos

Super goede service. Hele vriendelijke chauffeuse. Wij hebben genoten van onze rit onderweg naar het stadhuis. En terug met een glaasje champagne in de hand. Top

Fabian Evers

Mooie limo, leuke chaffeur en geweldige rit!

Angela vrolijk

Geweldig service precies op tijd vriendelijke chauffeur..

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, erg flexibel!

La Famiglia

Vandaag met onze dochters naar K3 gegaan met een meet & greet allemaal geregeld door Make a Wish hiervoor grote dank. Daarna een tweede ervaring met de limousineservice gehad, eerst bij mijn... Vandaag met onze dochters naar K3 gegaan met een meet & greet allemaal geregeld door Make a Wish hiervoor grote dank. Daarna een tweede ervaring met de limousineservice gehad, eerst bij mijn bruiloft superlimo's en echt superfijne en gastvrije niks is teveel chauffeurs. Echt heel prettig en zeer professioneel en fantastisch in de omgang. Je kan alles vragen in de goede zin van het woord. Ik geef dit bedrijf van zichzelf al een dikke 10, maar doordat ze ook een grote rol spelen in de wensen van Make a Wish. Waaruit ook blijkt dat ze er ook zijn voor zieke kinderen en hun ouders, begeleiders zeg ik het is dat je niet meer kan geven dan een 10 maar dan toch een 10++++. Ik raad bij deze ook iedereen aan die ooit een limo wilt huren bel ze op en geniet van de ervaring. Nogmaals bedankt allemaal voor de fantastische dag. ?????

Voor 8 knullen van de brugklas een limosine gehuurd voor het gala. Hebben top entree gehad en een moment om nooit te vergeten.