Silvan

Betrouwbare partij (wat ik het belangrijkst vind).
Zeer vriendelijke, ervaren chauffeur, goed verzorgde limo, gewoon niets op aan te merken. Top !

Anja Boon namens Havisten Oude Hoven 3/7/2019

Mirjam, het was super! Wat hebben we van tevoren een lol gehad en wat heb je het top geregeld. Alle auto's super op tijd, geweldige chauffeurs. Ouders en kinderen vonden het helemaal geweldig. Dit... Mirjam, het was super! Wat hebben we van tevoren een lol gehad en wat heb je het top geregeld. Alle auto's super op tijd, geweldige chauffeurs. Ouders en kinderen vonden het helemaal geweldig. Dit is toch een fantastische herinnering geworden voor het in ontvangst nemen van hun HAVO diploma. HELEMAAL TOP!

Monique

Dank je wel Mirjam. Mijn dochter heeft een fantastisch begin gehad van haar vrijgezellendag met de verlengde hummer!!! Je had alles echt top geregeld.

Manuel Peters

Vandaag de verjaardag van onze dochtertje geviert oplaten halen voor kinderfeestje met de hummer geweldig vond ze het ook de service van de chauffeur arie geweldige man met hart voor ze werk topper... Vandaag de verjaardag van onze dochtertje geviert oplaten halen voor kinderfeestje met de hummer geweldig vond ze het ook de service van de chauffeur arie geweldige man met hart voor ze werk topper zeker aan te raden als 10 sterren kon had ik ze gegeven je krijgt gewoon waar je voor betaal super top mensen daar

indy stolk

We gingen met een make a wish dag weg. de chauffeuse die we hadden was geweldig ze was heel aardig voor ons en grappig.
in de limousine was het ook heel geszelig.

Martin Sonnema

Mooie Auto mooie prijs . Ook lekkere champagne. En goeie service . Kortom en echte aanrader

Prima service netjes op tijd.

Swisslog BV

Aankomst ruim op tijd en pretiig contact met de chauffeur, prima rit naar bestemming

In 1 woord TOP. Arie als chauffeur...was geweldig.
alle, hartelijk dank voor de prachtige Limo tijd.