LiL.nl

LiL.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop LiL.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2331
8.3/10
Uitstekend (10/10)
87 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen LiL.nl met 8.3/10. Gebaseerd op 2331 ervaringen.
Prima (7/10)

De haan
De haan

Snelle levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Superblij met mijn pocketdraagtas voor mijn kleine pups. zoooo leuk en makkelijk nu kan ik bepaalde winkels in en handen vrij.

Elly
Voldoende (6/10)
Elly

Goedemiddag Elly,

Inmiddels hebben wij contact gehad betreft de door u bestelde krukjes. De krukjes die u op een andere site heeft gezien zijn van een ander merk, het prijsverschil ontstaat daaruit.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met onze klantenservice opnemen, zij helpen u graag verder.

Team Lil.nl

Score voor LiL.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Aflevering was prima , we hadden de krukjes de volgende dag al in huis . alleen had ik even verder moeten zoeken want bij obelink waren ze 5€ per stuk goedkoper en dat is jammer . elly.

Carlijn
Onacceptabel (1/10)
Carlijn

De mevrouw van de klantenservice was vriendelijk en ik kon mijn verhaal doen.

Wanneer je als bedrijf aangeeft dat je betrouwbaar & persoonlijk bent: laat dit dan daadwerkelijk zien: houd mij op de hoogte over mijn bestelling, laat mij hier niet zelf allemaal achteraan gaan. Wees direct eerlijk naar je klanten. En uiteraard: zorgvuldigheid, op deze manier ben je mij als klant verloren. Ondanks dat je het als bedrijf druk hebt, moet je wel doen wat je zegt dat je doet en daar hebben jullie in mijn geval echt in gefaald. Hopelijk is dit weer even een eyeopener dat het belangrijk is om er echt voor je klanten te zijn.

Goedemiddag,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wij vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring met ons niet positief is en dat uw bestelling op deze manier is verlopen. Wij willen hierbij onze welgemeende excuses aanbieden voor dit ongemak.

In verband met het ontstane ongemak hebben wij u vandaag per mail een cadeaubon toegestuurd.

Uw verbeterpunten/tips zullen wij meenemen om onze dienstverlening in te toekomst te verbeteren. Dank daarvoor.

Wij hopen u, ondanks deze mindere ervaring, terug te zien in de toekomst.

Score voor LiL.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb meer dan een maand geleden een salontafel besteld. er staat op de website voor 23:00 uur besteld, de volgende dag in huis. na een week nog geen bestelling geleverd, dus ik stuur het bedrijf een mail. ik krijg een reactie terug dat ze bestelling vertraging heeft en het eind juni wordt geleverd. dit kan gebeuren, begrijpelijk, wel jammer dat ik hier zelf achteraan moet. .
ik krijg vorige week een mail dat de bestelling wordt ingepakt, dus ik houd de track and trace in de gaten. afgelopen maandag krijg ik deze code, het wordt dinsdag (gister) geleverd, dus ik houd hier rekening mee met mijn aanwezigheid thuis. gisteravond zie ik dat het is gewijzigd naar vanavond. balen, maar ook hier houd ik dan maar rekening mee. check ik een half uur geleden de track and trace code, staat er dat het morgenavond wordt geleverd. .
ik bel met de klantenservice: 30 minuten aan de lijn geweest ivm drukte, komt de mevrouw erachter dat de code niet klopt en de bestelling nog helemaal niet is verzonden en achter bij hen ligt. ik heb de bestelling bij de mevrouw geannuleerd, snap haar positie dat zij de boodschapper is en hier weinig mee te maken heeft, maar frustrerend. de punten die lil.nl op de website heeft staan: betrouwbaar, snel, persoonlijk, allemaal punten die ik hier totaal niet bij vind passen. .
erg jammer!!.

Suzanne
Goed (8/10)
Suzanne

Uitgebreid assortiment, snelle levering.

De grijze stoelen die we ontvingen waren waarschijnlijk van een retourzending van een andere klant. Bepaalde transportbescherming ontbrak. Storend vond ik de koffievlekken/kringen op de zitting, slordig!

De levering zou volgens de track en trace-code op 2 verschillende dagen plaatsvinden (want 2 kleuren stoelen besteld?). De pakketbezorger had echter de hele bestelling bij zich.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Fijn om te horen dat u ons aanbeveelt aan anderen.

Wij vinden het vervelend om te horen dat de ontvangen stoelen bevlekt waren. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Graag bieden wij daar onze excuses voor aan.

Inmiddels hebben wij contact met u gehad en u voor het ontstane ongemak een cadeaubon toegestuurd.

Wij hopen dat u veel plezier zult beleven van de stoelen.

Graag tot een volgende keer!

Score voor LiL.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

6 tuinstoelen gekocht in 2 verschillende kleuren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering, mooi product!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel de bestelling in huis, alles top verpakt!.

Goed (8/10)

zorgvuldig verpakt

Score voor LiL.nl:4/5

Netjes en snel.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering, mooi product!.

Onacceptabel (1/10)

Goedemiddag,

Wij vinden het erg jammer om te horen dat u teleurgesteld bent in onze service.
Gisteren is er contact geweest betreft de levering, er is toen met u afgesproken dat er uitgezocht zal worden wat er gebeurd is en dat wij vervolgens contact met u op zullen nemen.

Inmiddels hebben wij meer informatie en hebben wij contact met u opgenomen om het probleem voor u op te lossen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen u graag verder.

Vriendelijke groet,

Team Lil

Score voor LiL.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Meer dan een half jaar wachten op twee knoophaken. en dan denk je ze te hebben maar dan sturen ze de verkeerde. .
gebeld en ik zou terug gebeld worden. nou, niets van gekomen. .
hele slechte service dus. je voelt je niet serieus genomen als klant. .
ik was van plan om meer te bestellen hier omdat ze er mooie spullen hebben maar door deze negatieve ervaring kom ik hier nooit meer. .

Sadna Bahadoer
Sadna Bahadoer

Het aantal en soort artikelen zijn vaak mooi en praktisch.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik vind de service goed.

Graag de klant op de hoogte houden over het levertermijn als dit anders is dan op de website staat.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Wij vinden het fijn om te horen dat u uw ervaring met ons als positief ervaart.
Hopelijk zijn de geleverde artikelen naar wens.

Wij zullen uw tip meenemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Bedankt daarvoor.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met lil.nl is erg goed.

Bedrijfsinformatie

De meest persoonlijke woonwebwinkel van Nederland.

LiL.nl heeft ruim 140 merken en maar liefst 185.000 producten online, direct uit voorraad leverbaar. Plaats op werkdagen uw bestelling voor 23.00 uur en u heeft uw producten de volgende dag al in huis! Bovendien hoeft u bij een bestelling boven de 20 euro geen verzendkosten te betalen. Zelfs (tuin)stoelen, tafels, matrassen en tapijten leveren wij gratis. Een unieke service in Nederland.
Adres
Vredeweg 46