LiL.nl

LiL.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop LiL.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2573
83 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen LiL.nl met 8/10. Gebaseerd op 2573 ervaringen.

Annelies

Zeer slechte ervaring. op 19 september jl. een hondenmand besteld waarvan de levertijd 4-5 dagen zou zijn. na 2 weken gebeld over levertijd. een medewerkster zou eea uitzoeken en terugbellen. geen telefoontje terug. drie dagen later wederom gebeld. opnieuw zou het uitgezocht worden en ik zou teruggebeld worden. na 3 dagen nog steeds geen reactie. vandaag wederom gebeld. een en ander zou uitgezocht worden en ik zou voor 17.00 uur teruggebeld worden. helaas, geen reactie. zojuist de order geannuleerd. hopelijk gaat de terugbetaling (binnen 14 dagen maar liefst!) wel goed.

nora popken
nora popken

telefonische helpdesk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede klantenservice, heldere uitleg gehad over het inelkaar zetten. heb nog een handleiding toegestuurd gekregen (y).

Joke ten dam

Begin september heb ik een bloempot teruggestuurd omdat deze een totaal andere kleur had dan op de site stond afgebeeld. mijn geld 59,05 euro heb ik nog steeds niet terug. ik heb er al meerdere keren achteraan gebeld en gemaild.. ondertussen erg gefrustreerd, misschien helpt een slechte review om mijn geld terug te krijgen?!.

Barry
Onacceptabel (1/10)
Barry

Geen sterke punten !

Kom jullie afspraken met julie klanten eens in GODSNAAM na!!!!!!!!!

Score voor LiL.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Pas op ! pas op !. beste mensen kijk goed uit voordat u iets besteld (en betaald) bij dit ''bedrijf" heb op 19 september j.l. een bestelling gedaan. inmiddels (nu 13/10) vele telefoontjes gewijd om mijn bestelling te krijgen. enkele keer een smoesje van leverancier, of een administratief ''foutje'' of een andere smoes. al diverse toezeggingen verkregen, dat ''het morgen'' wordt afgestuurd.......nada.......heb nu nog steeds niets ontvangen......mooie site, dat wel....woonwaarborg certivicaat hoogstwaarschijnlijk opgedaan in timboektoe. oh ja.... zou ook steeds een bevestiging.
krijgen over het telefonisch contact....dus beste mensen probeer deze ''winkel'' te mijden en zoekt u heil echt ergens anders.het liefst zou ik mijn geld terug krijgen, maar ben dan bang dat ook weer 8 weken gaat duren of erger nog, dat ik kan fluiten naar mijn geld.

Mariska Klok
Mariska Klok

Veel informatie bij het product

Rubrieceren van de informatie

Netjes geholpen.

Jolanda
Jolanda

Snelle levering en communicatie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tweede bestelling zojuist gedaan. prima bedrijf :).

baert bjorn
Zeer slecht (2/10)
baert bjorn

Lever op tijd en lever wat de mensen effectief hebben aangekocht in nieuwstaat!

Score voor LiL.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Mijn eerste ervaring verliep positief. de eerste 2 bestellingen verliepen probleemloos. maar bij de derde en vierde bestelling liep het faliekant mis! een keukentafel met putten in en een bureautafel die geleverd werd zonder poten... na bijna ondertussen 4 maanden van briefwisseling en ettelijke telefoongesprekken werd er herhaaldelijk beloofd dat beide meubelstukken opnieuw in bestelling zijn... maar telkens wanneer ik bel wordt de levering steeds uitgesteld. conclusie: zeer gebrekkige firma... de beloftes op de site worden niet nagekomen...

Goed (8/10)
Score voor LiL.nl:4/5

Prima service.

Slecht (3/10)

-Maak de vermelde levertijden waar;
-Informeer de klant pro-actief als er onverhoopt iets fout gaat;
-Bied compensatie aan als de levering zo dramatisch fout gaat;
-Neem verantwoordelijkheid, en doe slechte reviews niet af met: "mensen zeiken nu eenmaal graag" (quote van de "klantenservice")

Reactie LiL.nl:

Goedemorgen,

Allereerst onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw order. Wij kunnen goed begrijpen dat dit erg teleurstellend is.

Momenteel geven wij online aan dat wij een lamp direct uit voorraad kunnen leveren, de overige lampen zijn nog in bestelling.

Wat betreft de quote die u noemt wil ik graag benadrukken dat dat niet is wat is gezegd. Wat er is aangegeven is dat er heel veel goed gaat en dat het jammer is dat vooral negatieve ervaringen online vaak breed worden uitgemeten.

In verband met het ontstane ongemak naar aanleiding van de vertraging hebben wij u in een aparte mail een cadeaubon toegestuurd.

Vriendelijke groet,

Team Lil.nl

Score voor LiL.nl:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Met andere webshops (waar ik vaak bestel) nooit problemen gehad, maar hier werd de vermelde levering van 3-6 dagen uiteindelijk tenminste 23-28 dagen. ik heb hier zelf steeds achter aan moeten bellen, en twee keer zou het product binnen twee dagen na mijn telefoontjes geleverd worden. de derde keer (vandaag) bleek opeens dat het nog 1 a 1,5 week zou duren. ondertussen is de levertijd van het desbetreffende product op de site van lil gewijzigd in "voor 23:00 besteld, volgende dag in huis" -huh?! klantenservice is bovendien erg klantonvriendelijk. kortom: een bedrijf dat service niet hoog in het vaandel heeft staan, en klanten onbeschaamd probeert te lokken met veel kortere levertijden dan het waar kan maken!.

Laurens
Laurens

Beschrijving/ prijs

Nog niet

1e keer, prima.

Bedrijfsinformatie

De meest persoonlijke woonwebwinkel van Nederland.

LiL.nl heeft ruim 140 merken en maar liefst 185.000 producten online, direct uit voorraad leverbaar. Plaats op werkdagen uw bestelling voor 23.00 uur en u heeft uw producten de volgende dag al in huis! Bovendien hoeft u bij een bestelling boven de 20 euro geen verzendkosten te betalen. Zelfs (tuin)stoelen, tafels, matrassen en tapijten leveren wij gratis. Een unieke service in Nederland.
Adres
Vredeweg 46