Reviews

LiL.nl

7.8 / 10
2724 beoordelingen
Schrijf beoordeling

81% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Informatie op de website
7.9/10
Bestelgemak
8.6/10
Klantvriendelijkheid
7.9/10
Reactiesnelheid
7.8/10
After sales
7.7/10

2724 Reviews

Anoniem
10/10

Gunstige prijzen, snelle levering


Vicky
2/10

Zojuist weer gebeld met de klantenservice. Een vriendelijke mevrouw die je te woord staat. Ik hoop dat er nu echt iets gebeurt.
Product niet geleverd op afgesproken datum, zonder dat er een...

Reactie LiL.nl:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Wij vinden het jammer om te horen dat uw bestelling op deze manier is verlopen. Graag bieden wij hiervoor nogmaals onze excuses aan.

Het bedrag is vanmorgen teruggestort op uw rekening. U bent hierover bericht per mail.

Wij hopen u ondanks deze vervelende situatie terug te zien in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Team LiL.nl


Anoniem
1/10

Na een tijdje te wachten en ons vooral niet te laten afwimpelen, hebben we na lang aandringen dan toch eindelijk ons geld terug gestort gekregen. 1 ding is zeker: lil.nl zal ons nooit meer als klant...

Reactie LiL.nl:

Goedemorgen,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wij vinden het jammer om te horen dat u zo ontevreden bent.
Helaas was uw bestelling vertraagd naar begin november. Wij hebben u voor het ongemak een cadeaubon aangeboden, maar u wenste helaas niet meer te wachten en annuleerde uw order.

Het betaalde bedrag is inmiddels teruggestort op uw rekening. Uw bestelde klok is op de aangegeven datum bij ons geleverd door de leverancier.

Wij versturen circa 2000 orders per week. Jammer genoeg horen wij van de tevreden klant nog te weinig. Het is tegenwoordig makkelijker voor mensen om negatief te zijn.

Wij hopen u, ondanks deze negatieve ervaring, toch terug te zien in de toekomst!

Met vriendelijke groet,

Team LiL.nl


Martin Steube-Henkel
1/10

Ondanks de annulering van de bestelling heb ik mijn geld na meer dan 6 weken niet terugbetaald

Reactie LiL.nl:

Goedemorgen,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Onze excuses dat u uw geld na de 14 dagen termijn heeft ontvangen van ons.
Het bedrag is inmiddels teruggestort op uw creditcard.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij graag van u.

Met vriendelijke groet,

Team LiL.nl


Nooit meer
2/10

Bestel hier niets. Ze leveren niet volgens planning op hun site. Status blijft maar staan op n bestelling bij leverancier. Ook telefonisch niet bereikbaar. Na een half uur in de wacht was ik...

Reactie LiL.nl:

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Uw bestelling van 3 november, met een levertijd van 5-12 werkdagen is helaas vertraagd.
U heeft uw order op 15 november geannuleerd.

Het bedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening. Zodra de terugbetaling is verricht, wordt u hierover bericht per mail.

Onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Team LiL.nl


meersschaut daniel
1/10

Op 26/10 heb ik een eenvoudige bestelling geplaatst, levertijd ongeveer 5 dagen, op 10 november was er nog geen reactie ondanks het feit dat het bedrag wel al van mijn rekening was, na 15 minuten...

Reactie LiL.nl:

Goedemorgen,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Vervelend om te horen dat uw bestelling zo lang duurt. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak.

U bent gisteren per mail geĆÆnformeerd over de levertijd. Uw bestelling wordt uiterlijk deze week verwacht bij ons. U kunt erop rekenen dat wij alles in werking zullen stellen om uw bestelling zo snel mogelijk te behandelen en te verzenden. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling.

Zodra de bestelling bij PostNL is, sturen wij u een Track & Trace zodat u de zending online kunt volgen.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij graag van u.

Met vriendelijke groet,

Team LiL.nl


Andrew Mat
10/10

Good shipment and fast. Thanks!


Anoniem
2/10

Slecht. Voor de 2 e keer kreeg ik een product dat in korte tijd stuk ging. Binnen de termijn heb ik gereclameerd met foto en regelmatig gebeld. Nu ruim een maand later nog niet opgelost

Reactie LiL.nl:

Goedemorgen,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Uw vraag is in behandeling bij de leverancier. Helaas duurt dit een stuk langer dan normaal. Het melkkannetje is namelijk uit het assortiment.

Zij zijn in contact met hun fabrikant en komen zo spoedig mogelijk met een oplossing.

Wij nemen contact met u op zodra wij meer informatie hebben.

Met vriendelijke groet,

Team LiL.nl


Anoniem
1/10

Vier sterren? Dit moet haast wel gemanipuleerd zijn. Alleen maar slechte ervaringen gehad met Lil

Reactie LiL.nl:

Goedemorgen,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Jammer dat u ons op deze manier beoordeeld, aangezien wij alles telkens heel netjes met u hebben opgelost.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Team LiL.nl


Jasmina
10/10

Zoals de vorige keer gewoon prima