Diederik Melis

Goed product, duidelijke communicatie en snelle levering

?

M. Coenen

Snelle levering en prima kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden!

Karin Lammersma

Binnenmaten van de passe-partouts komen niet geheel overeen met de informatie op de website. Van 1 lijst was de staander los en kon niet opnieuw bevestigd worden. Daar is een nieuwe achterwand voor... Binnenmaten van de passe-partouts komen niet geheel overeen met de informatie op de website. Van 1 lijst was de staander los en kon niet opnieuw bevestigd worden. Daar is een nieuwe achterwand voor in de lijst voor opgestuurd.

Beschrijf hier uw ervaring:

Bedrijf zoekt samen met klant naar een oplossing als artikel niet aan de verwachting voldoet.

Nathalie

Paar fotolijsten gekocht heel mooi

Beschrijf hier uw ervaring:

heel mooi en fijn en goeie levering

Gineke Los

Heel klantvriendelijk. Er wordt meegedacht als het niet loopt zoals het moet.

zie boven

Bert

Grote collectie, overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring:

Bij onze zoektocht naar een geschikte lijst kwamen wij bij lijstentoko uit. Via hun webwinkel kwamen we snel uit bij het gewenste formaat en uitvoering. Enig minpuntje: Via DHL liep de aflevering... Bij onze zoektocht naar een geschikte lijst kwamen wij bij lijstentoko uit. Via hun webwinkel kwamen we snel uit bij het gewenste formaat en uitvoering. Enig minpuntje: Via DHL liep de aflevering veel vertraging op.

Margriet

Veel keuze, klantvriendelijke webwinkel en netjes en snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring:

Fijne overzichtelijke website en product snel en netjes geleverd

Greta Van Meerbeeck

Vlugge levering!

Beschrijf hier uw ervaring:

Zeer goede prijs-kwaliteit en zeer mooie kaders!

Ineke Doesburg

Had 2 lijstjes besteld, maar er was nog maar 1 voorradig. Ze zouden misschien over een paar maanden weer komen.
Netjes opgelost, heb die ene vrij snel gekregen en geld van die andere was snel teruggeblikt.

Beschrijf hier uw ervaring:

Vriendelijke mail met oplossingen.

Marianne Boeijing

Mooie lijst besteld via de site.

Beschrijf hier uw ervaring:

Snelle levering en goed verpakt.