B Wolf

Mooie lijst .goed afgewerkt snelle leveering

Beschrijf hier uw ervaring:

zal de volgende lijsten zeker bij jullie bestellen !

Jo Rewijk-van Egmond

Het was prima in orde,snel geleverd!

Beschrijf hier uw ervaring:

Goed verpakt,heeft al een mooi plekje!

Anniek Bakker

Goede overzichtelijke website en geweldige kwaliteit lijsten

Beschrijf hier uw ervaring:

Goede kwaliteit, snel en mooi op tijd geleverd

Rita Liekens

Steeds heel snelle levering zelfs naar België

Steeds snelle levering , verzorgt zelfs naar België

Elly Koren-Zijlstra

Ruime keuze

Monika Vegter

Mooie stevige lijsten. Ben zeer tevreden snelle se4vice.

Beschrijf hier uw ervaring:

Heel goede en solide lijsten. Al had ik er graag een passpartou bij gehad. Maar verder top.

Gretty v.d.Meulen

Prima service

Uitstekende ervaring!

Renate Konrad

Goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring:

Alle drie lijsten zijn van goede kwaliteit, maar het meest tevreden ben ik met de grote lijst van 40x50 met passe-partout. Ten eerste past een 30x40 schilderij precies in de passe-partout en ten... Alle drie lijsten zijn van goede kwaliteit, maar het meest tevreden ben ik met de grote lijst van 40x50 met passe-partout. Ten eerste past een 30x40 schilderij precies in de passe-partout en ten tweede is de prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed! Die is bij de kleine lijsten minder. De afmetingen komen niet overeen met de anders zo handige overzichten op de site. Er valt (veel) te veel weg door de passe-partout. Jammer.

Louise Deelen

Voor de eerste keer een bestelling gedaan op deze site.

Beschrijf hier uw ervaring:

Mijn ervaring was goed je wordt op de hoogte gehouden over je bestelling. De bestelling qua produkt was goed en het wordt ook keurig en zorgvuldig ingepakt voor de verzending. Dit alles om nog eens... Mijn ervaring was goed je wordt op de hoogte gehouden over je bestelling. De bestelling qua produkt was goed en het wordt ook keurig en zorgvuldig ingepakt voor de verzending. Dit alles om nog eens hier op terug te komen wanneer ik weer een lijst nodig heb.

Mirte van der Klip

Goede ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring:

Goede duidelijke website, snelle verzending en correct en veilig goed verpakt in doos, lijst zoals op foto en beschrijving website. Top!