Meer dan uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring:

Een van de drie bestelde lijsten kwam aan met een gebroken ruit. Is echter prima opgelost.

Joleen

Heb onlangs 3 lijsten gekocht. Waren op de overzichtelijke website goed afgebeeld, met mogelijkheid tot inzoomen op details. In werkelijkheid bleken ze ook precies zo te zijn, alleen dan echter...

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik heb eerder ook al lijstjes gekocht bij Lijsten Toko. Helaas was tot twee keer toe het glas gebroken, maar prompt werd er een nieuw gestuurd. Snelle service, vriendelijk personeel. Niets dan lof voor dit bedrijf.

Mieke Kasbergen

Mooie foto lijsten en ook de maat die ik zocht. Bijna niet te vinden 15cm x 15 cm.
Mooie foto met Willeke Alberti samen met mijn moeder en ik.

Beschrijf hier uw ervaring:

Ruime keuze en mooie fotolijsten van goede kwaliteit, en mooie prijs

Super makkelijk en vele aparte maten

Beschrijf hier uw ervaring:

Veel afwijkende maten en het is fijn om toch keuze te hebben in soorten lijst

Fiekers

Mooie lijsten

Beschrijf hier uw ervaring:

Vlotte en veilige levering.

Tina

Mijn bestelde fotolijst is precies zoals op de afbeelding. Keurig verpakt afgeleverd binnen een dag!
Goede service.

Jan

Beneden peil.

Beschrijf hier uw ervaring:

Deze 24 foto multilijst besteld, bij aankomst bleek deze zo krom als een hoepel (MDF materiaal). Na contact de lijst terug kunnen sturen en deze zou omgeruild worden voor een nieuwe. Omdat ik het niet helemaal vertrouwde nogmaals een email gestuurd, om te vragen of de verkoper de nieuwe lijst goed wilde controleren. Het letterlijke antwoord: "Hierop zal uiteraard extra gecontroleerd worden".

Bij aankomst de nieuwe lijst eveneens zo krom als een hoepel. Meteen weer contact gezocht: "Wij pakken artikelen nooit uit om een beoordeling te maken omdat wij uitsluitend nieuwe artikelen in gesloten verpakking toesturen.". Dit was niet de afspraak natuurlijk, hoe is dan deze 'extra' controle uitgevoerd? Een slap verhaal! Verder nog dit: "Indien het artikel niet aan uw wensen voldoet, en het nog in de gesloten krimpfolie zit, mag u het artikel altijd retourneren onder de voorwaarden van onze 30 dagen zichttermijn." Natuurlijk is het artikel uit de verpakking, ik kan niet beoordelen met folie en een stuk karton er omheen.

Nu zit ik voor de tweede keer met een kromme lijst, waar niemand wat aan heeft.

Reactie LijstenToko.nl:

Beste Klant,

Wij vinden het jammer om uw ervaring te lezen. Naar ons idee hebben wij u snel en correct behandeld.

Na uw eerste melding hebben wij het artikel voor u omgeruild voor een nieuw exemplaar.

Dit nieuwe exemplaar is wel degelijk gecontroleerd alvorens het gestuurd is.
Hiervoor hoeven wij het niet uit te pakken. Het is namelijk geen enkel probleem om er op verschillende plaatsen een meetlat tegenaan te leggen. Bij een kromme lijst zou deze op een bepaald punt geen contact maken.

Bij het artikel dat u is toegestuurd maakte deze altijd volledig contact en kan er geconcludeerd worden dat er geen kromming bestaat.

Lijstentoko

Super snelle levering

Keurig en stevig verpakt

Goede service en de prijs is laag.

Beschrijf hier uw ervaring:

Eerste keer besteld dus het bedrijf ken ik niet.