1931 beoordelingen

1931 Reviews

Tessa

Beschrijf hier uw ervaring:

Snelle verzending, goed verpakt. 1 lijstje was wel licht beschadigd.

Irene

Vlotte levering

Beschrijf hier uw ervaring:

Prima lijst, zoals beschreven!

Henry

Beschrijf hier uw ervaring:

Lekker makkelijk winkelen via de smartphone en bestellen maar.
De bestelling wordt dan bij mij thuis bezorgd..toppie

JJ Zuidhof

Mooie lijstjes, en niet duur. Afmetingen in winkels niet te verkrijgen.

Beschrijf hier uw ervaring:

Mooie lijstjes, en niet duur. Afmetingen in winkels niet te verkrijgen.

Fennelien Stal

Lijst besteld

Beschrijf hier uw ervaring:

Lijst was slecht afgewerkt en van lage kwaliteit materialen in verhouding met de prijs. Ook is het retour proces erg achterhaald met een formulier die je zelf moet uitprinten en kosten dievje zelf... Lijst was slecht afgewerkt en van lage kwaliteit materialen in verhouding met de prijs. Ook is het retour proces erg achterhaald met een formulier die je zelf moet uitprinten en kosten dievje zelf moet betalen.

Reactie LijstenToko.nl:

Beste Fennelien,
Beste Fennelien,
Wanneer u van uw bestelling af wilt zien en gebruik maakt van de zichttermijn van 30 dagen dan zijn de retourkosten voor uw rekening. Dit is de standaardprocedure in het consumentenrecht.
Bij artikelen waarbij een defect aanwezig is wat de uitstraling of het gebruik van het product belemmerd zullen wij deze altijd vervangen voor een nieuw exemplaar en u voorzien van een retourlabel zodat het kosteloos omgeruild wordt.
Lijstentoko

Corrie Huiskens

Beschrijf hier uw ervaring:

Het was mijn eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat ik hier bestel. Prachtige lijst voor een prima prijs. Snelle verzending, fijn.

H. van den Heuvel

Nette prijs voor een goede kwaliteit

Marian

Makkelijk bestellen

Beschrijf hier uw ervaring:

Mooie lijstjes. Precies gekregen volgens het plaatje. Ik ben er heel blij mee

connie stumpel

Ik had 13x13cm lijsten nodig

Beschrijf hier uw ervaring:

Snel thuis en ze zijn prachtig

Geraldtine van Esch

Goede levering

Beschrijf hier uw ervaring:

Op tijd en zorgvuldig geleverd