Snelle levering en helemaal tevreden

Beschrijf hier uw ervaring:

Goede service, snel en compleet

S. vd Dungen

Prima service. Makkelijke website en snel besteld

Zie hierboven

Ineke meijboom-baggerman van houweninge

Prima eerste ervaring! Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik zocht een formaat lijst, die ik nergens in een winkel kon vinden, en hier gelukkig vond. Mooie lijsten.

Die is helemaal goed ,ik zocht lijstjes 15x15 wit in w inkels nergens te koop, maar bij Lijsten Toko volop en volop keus ook nog

Beschrijf hier uw ervaring:

Uitgebreide keuze, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring:

Was op zoek naar een nieuwe ingelijste spiegel voor in de hal, maar konden bij verschillende winkels niet slagen. Bedacht toen om een losse spiegel van het goede formaat (60x40) te koppelen aan een fotolijst die past bij het interieur. Lijstentoko kon na beantwoording van mijn email vraag naar dikte glasplaat de passende lijst leveren. Eenvoudig de geleverde glasplaat verwisselen met de losse spiegel en ophangen.

A Kusters

Supersnel en topkwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring:

Wat een snelle levering, precies zoals beloofd op de site. Top kwaliteit lijst met passe-partout. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Zorgvuldig ingepakt geleverd. Heel blij mee!

Ik heb een lijst gekocht bij LijstenToko.nl nadat ik eerder via de telefoon vragen over het product had gesteld.

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik kreeg heldere antwoorden op mijn vragen aan de telefoon. De levering was snel en de lijst was netjes verpakt.

Prima kwaliteit en verzorging

Nederlands Mijnmuseum

De website ziet er professioneel uit en laat op een goede manier de producten zien.

Beschrijf hier uw ervaring:

Met het bedrijf hebben wij de beste ervaringen.
Mocht er ooit sprake zijn van een onduidelijkheid dan doet de service-afdeling zich alle moeite om deze onduidelijkheid weg te nemen.

Ondanks dat het product niet op voorraad was, werd het toch al na een paar dagen geleverd.
Correct op de hoogte gehouden van de levering.
Product ziet er mooi en stabiel uit.