Deana v d Wijgaart

Volgende keer bestel ik weer bij jullie

Willem Visser

Goed product en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring:

Bestelling van de lijst ging goed en makkelijk. Levering was snel en helemaal in orde.

JB

Snelle levering van mooie lijstjes

Beschrijf hier uw ervaring:

Volgende dag al in huis. Voldeed aan de verwachting. Zowel witte als houten lijstjes waren mooi.

Jan-Gerard Rust

Snel en goed!

Beschrijf hier uw ervaring:

Mooie lijst. Helaas erg spiegelend glas.

E.P. van der Lubbe

Goede en snelle leverong

Duidelijke site. Veel keuze

Jacobien Vermeulen-Kuipers

Goed en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring:

De lijst die ik besteld had was zoals verwacht, kleur en materiaal waren goed.

Diny Hendriks

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring:

Veel maten beschikbaar voor redelijke prijs, prachtige lijsten, veel keuze en snelle nette levering

Ferry Dierckxsens

Goed assortiment, goede informatie, snelle en goed verzorgde levering.

Beschrijf hier uw ervaring:

Overzichtelijke website waar ruime keuze te vinden is in fotolijsten. Makkelijk zoeken met duidelijke productinformatie. Voor ons waren de productomschrijvingen voldoende, maar er is altijd een... Overzichtelijke website waar ruime keuze te vinden is in fotolijsten. Makkelijk zoeken met duidelijke productinformatie. Voor ons waren de productomschrijvingen voldoende, maar er is altijd een mogelijkheid om contact op te nemen. Berichten over de status van de bestelling zijn duidelijk en vlot. Track en trace met DPD werkt goed en beide bestellingen waren op tijd. Hulde voor de goede verpakkingen, alles is bij ons zonder schade aangekomen.

Dick Scherrenburg

Bestelling in no time geleverd.
goede schokvrije verpakking.

Beschrijf hier uw ervaring:

zie boven, tevreden over de lijstjes.

L. van Herk

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring:

De bestelde verzilverde lijst voldoet volledig aan mijn verwachtingen Mooi exemplaar. Goed en snel geleverd.