Willemijn van Dijk

Duidelijke website, lijsten komen overeen met de afbeelding, aflevering door DPD slecht

Beschrijf hier uw ervaring:

Na lang twijfelen een lijst gekocht. De lijst kwam overeen met de afbeeldingen online, geen extra reliëf in lijst. Goede stevige kwaliteit.

Echter was de verzending met DPD slecht. Ruim...

Echter was de verzending met DPD slecht. Ruim op tijd thuis om pakket in ontvangst te benen, maar DPD is niet langs geweest. Vervolgens kreeg ik een melding dat ik niet thuis was en dat er een bericht was achter gelaten. Dat is tot 2x toe niet het geval geweest! Vervolgens verzending bij een pakket punt af laten geven, toen kon het ineens wel goed..

Herma Brok

Prima, snelle service.

Beschrijf hier uw ervaring:

Vlotte levering, geen problemen.

N.N.

Leuke site met voldoende keuze in fotolijsten.

Beschrijf hier uw ervaring:

Na lang zoeken lijstentoko.nl op internet gevonden en direct de fotolijsten gevonden die ik in gedachte had. Na bestelling de andere dag al in huis.

Klaas Both

Veel keus. Snelle levering. Perfect verpakt.

Beschrijf hier uw ervaring:

Snelle levering. Veel keus.

Maria Ansem

Snel en zeer goed verpakt.

Beschrijf hier uw ervaring:

bestel zoweer een lijst .

Jan Jansen

Heel goed en klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring:

Mooie lijsten,er waren 2 lijsten kapot geleverd,de volgende dag al 2 nieuwe binnen,super

Heidi

Supersnelle levering

Top!

Agnes Schalkx

Snelle en degelijke levering.

Beschrijf hier uw ervaring:

Zeer mooi artikel voor een redelijke prijs

Anja De groot

Keurig netjes precies wat ik er van verwachten .

Keurig afgeleverd

ecc uijl

Goed, alleen was er al een haakje aan de achterkant van de lijst afgebroken, jammer. Het is niet dat ik het verder niet kan gebruiken maar wel jammer voor een nieuwe lijst

zie hierboven