jaap huizenga

Snelle service goede kwaliteit

Roos Lanting

Mooie lijst, snelle levering

Dorcas Borgers

Supersnel, past precies en is conform gehoopte verwachting, top!

Yvonne de Bruin

Goede kwaliteit. Heel mooi.

Jolanda Geervliet

Super prima geholpen door Jos

Johan Bosgra

Goede service en mooie kwaliteit

Rob Buys

We zijn zeer tevreden. Duidelijke website, klantvriendelijk contact en mooie lijst!

Peter den Hartog

Vrijdag voor de 11e keer in 2 jaar hier een kunstwerk laten inlijsten. Ik kom hier steeds graag terug want betaalbaar,keurig en precies werk levert Jos af. Van extra toegevoegde waarde zijn vaak... Vrijdag voor de 11e keer in 2 jaar hier een kunstwerk laten inlijsten. Ik kom hier steeds graag terug want betaalbaar,keurig en precies werk levert Jos af. Van extra toegevoegde waarde zijn vaak zijn artistieke adviezen betreffende een bijpassende lijst en passe-partout. Fijn en betrouwbaar bedrijf.

Ron Jöerissen

Een erg goede indruk van dit bedrijf. Bestelling werd keurig door bedrijf zelf thuis afgeleverd. Prima service!

Timothy

Ik ben zeer tevreden met de lijst die ik heb besteld. De eigenaar was zeer behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon en heeft zelfs wat extra inpak materiaal geleverd voor de verhuizing van de... Ik ben zeer tevreden met de lijst die ik heb besteld. De eigenaar was zeer behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon en heeft zelfs wat extra inpak materiaal geleverd voor de verhuizing van de (grote) lijst naar het buitenland.