CvH

Sneller dan verwacht

Ineke Schavemaker

Uitstekend

Olga Ekelenkamp

Ik heb online een lijst besteld via Lijst op Maat. Ik werd gelijk gebeld omdat ik wellicht een paar dingen verkeerd had ingevuld. Lijst op Maat heeft telefonisch ontzettend goed met me meegedacht... Ik heb online een lijst besteld via Lijst op Maat. Ik werd gelijk gebeld omdat ik wellicht een paar dingen verkeerd had ingevuld. Lijst op Maat heeft telefonisch ontzettend goed met me meegedacht over welke lijst geschikt voor mij zou kunnen zijn.

J.M.G. Emmen

Prima verzorgd. Ik miste alleen een beschrijving/tekening hoe je de afbeelding in de lijst moest doen.

Reactie Lijst op Maat:

Beste klant,
Beste klant,
Wij sturen eigenlijk altijd een inlijsthandleiding mee met de lijst. Bij jouw lijst zou deze onder een van de wisselveren moeten zijn geklemd. Mogelijk dat dit in de kerstdrukte verzuimd is. Je kunt deze handleiding ook vinden op:
Met vriendelijke groet
Lijstopmaat.nl

E. Christiaans

Zeer positief, goede service, snelle levertijd ondanks problemen bij leverancier

Ricardo Martins

Snel en correct geleverd. Zeer goed verpakt en hoge kwaliteit product tegen concurrerende prijs.

Marco

Maatwerk passe-partout met 3 openingen besteld en die is snel en prima gemaakt en zorgvuldig verstuurd.

Erik Dekker

Prachtige lijst, goede prijs alleen communicatie over levering problemen hadden beter gekund. Toch dikke voldoende

Peter van der Meer/Lago dell’arte

Perfect, al heel vaak mee gewerkt en het is altijd prachtig wat ze maken!