ludo eijzermans

Degelijk afgewerkte lijst en goed verpakt tegen beschadiging. niet duur.

Emmelie H.

Makkelijk te bestellen. Ook fijn dat de leverancier nog even nabelde om de bestelling te verifieren. Kwaliteit van de lijst is goed en het is een echte toevoeging voor onze dibondplaat. Een... Makkelijk te bestellen. Ook fijn dat de leverancier nog even nabelde om de bestelling te verifieren. Kwaliteit van de lijst is goed en het is een echte toevoeging voor onze dibondplaat. Een instructie voor het monteren was misschien nog handig geweest voor erbij.

Jeanette Wiersma

Zeer fijn bedrijf! Professioneel en erg mooie lijsten! Hele prettige en heldere communicatie, levering volgens afspraak.

Rob Hens

Prima! Goed gemaakt en persoonlijk thuis afgeleverd!

Bauke S. Posthuma

De door mij bij 'Lijst op Maat' bestelde lijst werd degelijk verpakt verstuurd en ziet er perfect uit. Goede service.

Jottem

Op tijd en een pracht product

Albert Nijkamp

Zeer tevreden, goede service

F. Schotanus

Ziet er prachtig uit!

Bakker Repair

Klantgericht, hulpvaardig en vriendelijk

Roelof Bennink

Alles prima, maar… website werkt traag en reageert soms niet… bestelling wordt soms niet in de winkelwagen geplaatst en dan moet je opnieuw bestellen en dan staat het er opeens 2 keer in… enfin... Alles prima, maar… website werkt traag en reageert soms niet… bestelling wordt soms niet in de winkelwagen geplaatst en dan moet je opnieuw bestellen en dan staat het er opeens 2 keer in… enfin uiteindelijk kwam het goed🤓