Lignaco

BdG

Positief. Makkelijk bestellen. Redelijk makkelijk in te schatten vanaf een computer om hoeveel houd het gaat en of je een beetje de beste deal hier krijgt. Er blijken nogal wat aanbieders van hout... Positief. Makkelijk bestellen. Redelijk makkelijk in te schatten vanaf een computer om hoeveel houd het gaat en of je een beetje de beste deal hier krijgt. Er blijken nogal wat aanbieders van hout te zijn (wij hebben sinds kort een openhaard).

Je krijgt wat je zoekt. Snelle levering. Aardige chauffeur, hij heeft de 2 kuub pallet netjes in de tuin gezet (was kleine stukje duwen/trekken), vlakbij waar onze opslag is.

Prima service

Goed hout en supersnelle levering

Van Amerom

Zeer goed

Levering

Hans Donkersloot

Prima! Simpel besteld, de communicatie mbt levering verliep uitstekend. De levering zelf op tijd en dankzij de service van de bezorger stond de pallet in no-time achter in de tuin. Een aanrader!

Service. Prijs/kwaliteit.

Jan

Bestelling wordt snel geleverd. Het berkenhout is mooi op lengte en is erg geschikt om te gebruiken in een speksteenkachel.

- snelle levering
- redelijke prijs

Herman van Amerom

Heel prettig!

Correctheid .

Bij levering een heftruck die over grind kan rijden.

Hout is van uitstekende kwaliteit.

Goede service

Stevige krat en prima gestapeld en fijn even van te voren bellen👍🏻👍🏻

Onlangs hout besteld en 3 dagen van te voren nog kunnen wijzigen naar een ochtendlevering.

Flexibel, klantgericht.

Bob

Goede uitleg over de verschillende houtsoorten. Uitstekende levering op de plek waar we het hadden aangegeven, omdat we niet thuis zouden zijn. En het hout heel goed; droog, alles netjes op maat en... Goede uitleg over de verschillende houtsoorten. Uitstekende levering op de plek waar we het hadden aangegeven, omdat we niet thuis zouden zijn. En het hout heel goed; droog, alles netjes op maat en keurig compact gestapeld.

Super kwaliteit hout.