Kwaliteit
Professionaliteit
Zou je Lifestyle Consultancy aanbevelen?
8.1/10

Video Reviews

danielle

Heel postief.duidelijke uitleg.begeleiding en inlevend
makkelijke bereikbaarheid

Ervaring met de coach

lief. inlevend. rustig in praten en uitstraling

Ervaring Consult

heel duidelijk en rustig.ze weet waar ze het over heeft

Wat heeft het voedingsdagboek & de aanvullende tips je gebracht?

duidelijk beschreven.en goede tips.
vakkundig

Welke persoonlijk behaalde winst ervaar je?

meer inzicht in mijn eigen denkwijze en handelen. ook met betrekking tot eten

in eerste instantie niet

Tips

heel saai..maar ik heb echt geen aanvullende tips

Gerjanne Boerhof

Ik heb ervaren dat ze alle tijd voor je nemen.
Dat ze weten waar ze het over hebben en het je duidelijk en liefdevol uit willen leggen.
En dat ze alles voor je willen uitzoeken.

Ervaring met de coach

Marianne is een mooie, liefdevolle en empathische vrouw!! Ze luistert naar je. Ze straalt rust en compassie uit wat heel prettig is. En ze neemt alle tijd voor je.

Ervaring Consult

Zoals ik hierboven al heb beschreven vind ik Marianne een liefdevolle en empathische vrouw! Dat is natuurlijk heel prettig bij een consult waarbij je jezelf vrij kwetsbaar opstelt.
Tegelijk weet ze zich zakelijk op te stellen en weet ze waar ze het over heeft. Ook het persoonlijk contact en stimulans via de app vond ik heel fijn en stimulerend.

Wat heeft het voedingsdagboek & de aanvullende tips je gebracht?

Het voedingsdagboek is heel uitgebreid en duidelijk omschreven. Je kan zien dat daar tijd en energie in is gestoken. Waardoor bij mij wel wat dingen duidelijk zijn geworden. En waar ik mee verder kan.

Welke persoonlijk behaalde winst ervaar je?

Ik ervaar nu een winst, dat ik nu niet echt een dieet doe, maar dat ik zo wil leven. En dit dus wil volhouden! En jezelf af en toe ook mag verwennen door iets lekkers klaar te maken. En hierdoor ook afgewogen keuzes maak.....wat is de beste keus voor mij......dit hoor ik Marianne met regelmaat zeggen in mijn hoofd:-)

Zou je mogelijk gebruik willen maken van vervolg- sessies?

Ik wil het nu wel eerst zelf proberen, kijken of ik dit inderdaad zo kan volhouden.
Wat ik nog wel zou willen ( en dat is waar ik ook voor heen ging) is dat ik voor mij duidelijk krijg waar die onvrede over mijzelf vandaan komt en vooral hoe ik mijn uiterlijk minder belangrijk ( lees; dat mijn geluk daar niet vanaf hangt) maak voor mijzelf.

Tips

zie hierboven...meer op het emotionele vlak kijken (bij mij dan he:-) omdat ik voor mijn gevoel al mijn hele leven aan het lijnen ben , weet ik aardig goed wat wel of niet goed is qua eten, dat geldt natuurlijk niet voor iedereen)

Bas

Erg positief!

Ervaring met de coach

Marianne is een coach, die op een hele ontspannen manier een spiegel voorhoudt.

Erg positief!

Welke persoonlijk behaalde winst ervaar je?

Meer focus op hetgene, wat echt belangrijk voor mij is.

Indien nodig, ja!

TB

Ervaring met de coach

Goed, Marianne is een fijne coach.

Nee voorlopig niet.

Ik heb het traject als leerzaam ervaren.

Ervaring met de coach

Fijne manier van werken, rustig, punctueel en attent.

Ervaring Consult

De waarde voor mij is dat ik helder heb gekregen wat voor mij belangrijk is in het leven en hoe ik kan zorgen voor balans in mijn leven. Het is nog vallen en opstaan, maar de handvatten zijn er.

Ja.

Tips

Van mij had je iets helderder mogen zijn over de eindnota (inclusief en exclusief btw) en dat je voor het consult over voeding twee consulten rekent. Gelukkig hebben we dit al kunnen bespreken.

Jacolijn

Goed, maar ik heb maar een consult gehad dus ik kan het niet goed beoordelen hoe het bevalt op lange termijn.

Ervaring met de coach

Fijn, Marianne neemt de tijd voor je en ook na een consult kun je haar nog bereiken voor tips.

Ervaring Consult

Voor mijn werk heb ik een consult aangevraagd. Het was handig en fijn om samen te kijken naar mijn leefstijl is, te bespreken waar ik aan wil werken en wat er nu mis gaat. Het was nuttig om dit met Marianne te bespreken en tips te krijgen voor de doelen die ik wil bereiken.

Xx

Prettig en professioneel

Ervaring met de coach

Marianne creƫert een sfeer waarbij je je op je gemak voelt
Aardig betrokken en rustig

Als een wake-up

Tips

Andere score gebruiken bij de vraag over een vervolgconsult

Jordy S.

Ervaring als zeer prettig ervaren. Interessant hoe Lifestyle Consultancy zich aanpast aan jouw situatie en daar het beste van jezelf naar boven weet te halen!

Ervaring met de coach

Marianne is een stralend persoon om te zien en dat weet zij ook over te brengen naar je als persoon.

Ervaring Consult

Dat ik alles een plekje heb kunnen geven en er beter mee weet om te gaan. Doordat alles een plek krijgt
kan ik mij beter focussen op wat echt belangrijk is, waardoor je dus meer energie ervoor terug krijgt.

Gestructureerd en professioneel

Ervaring met de coach

Geweldige vrouw die durft te confronteren.

Ervaring Consult

Soms sta je op een punt in je leven waarbij je geacht word verschillende keuzes te maken.
Keuzes welke invloed hebben op je verder leven. Bij deze keuzes kan Marianne je bijstaan/supporten.

Tips

Het nieuwe coachen is vanuit een ervaringsdeskundige hoek. ( delen vanuit eigen ervaringen )
Misschien kan je hier wat mee.

Leuk om een interactieve sessie te doen, maar ik heb weinig nieuws geleerd. Dat vond ik erg tegenvallen. Ik hoopte dat het vanwege de eerste sessie van het weekend was, dat je er in het echt pas... Leuk om een interactieve sessie te doen, maar ik heb weinig nieuws geleerd. Dat vond ik erg tegenvallen. Ik hoopte dat het vanwege de eerste sessie van het weekend was, dat je er in het echt pas achterkomt hoe komt zo'n uurtje is. De vriendin van mij die op zondag ging had dezelfde ervaring. We willen van je leren!

Ervaring met de coach

Prachtige, leuke vrouw. Benoemen van situaties als dingen die geregeld moeten worden vond ik top, maar blijf er niet te lang in hangen. Zoals het licht, we zien je, jij ziet ons, laten we beginnen!

Ervaring Consult

Praten over een gezonde leefstijl. Ontdekken dat ik al veel weet. En vragen stellen die naar boven komen. Meest waardevolle vond ik de pijlers, de eerste waren bekend en scoorde ik mezelf goed. Andere stond ik minder bij stil en scoorde ik lager op. Mooi inzicht.

Tips

Don't use ten dollar words. Wees toegankelijk voor iedereen. We willen je boodschap horen, maak het niet te ingewikkeld.