Peter

Hele prettige ervaring met resultaat ...

Reactie Lifestyle Chiropractic:

Hi Peter, bedankt voor je mooie review!

Cecile Poelsma

Ik ben totaal van al mijn whiplash klachten af ! Door de speciale zone techniek komt je hele lichaam in balans. Ik heb mijn leven terug ! Iedereen in de praktijk is vrolijk, betrokken en kundig . Ik... Ik ben totaal van al mijn whiplash klachten af ! Door de speciale zone techniek komt je hele lichaam in balans. Ik heb mijn leven terug ! Iedereen in de praktijk is vrolijk, betrokken en kundig . Ik blijf eens per maand komen voor "onderhoud" en altijd kom ik graag , ook al moet ik 3 uur heen met de trein én 3 uur terug !
De praktijk is pas voorzien van nieuwe apparatuur en mooi gestyled. Het ligt vlakbij het strand. Ik ben superblij de enige praktijk met de zonetechniek te hebben gevonden !

Reactie Lifestyle Chiropractic:

Cecile wat een onwijze lieve leuke review!
Onwijs bedankt hiervoor :)

Lilian Rozendaal

Na een intensieve behandeling van ongeveer 4 mnd is mijn leven 110° omgedraaid in positieve zin. Eerst altijd pijn en vooral ongemak. Nu super goed beheersbaar, en nu ik 1x per maand behandeld wordt... Na een intensieve behandeling van ongeveer 4 mnd is mijn leven 110° omgedraaid in positieve zin. Eerst altijd pijn en vooral ongemak. Nu super goed beheersbaar, en nu ik 1x per maand behandeld wordt voel ik me geweldig dankzij Ken en zijn geweldige team. Ga vooral zo door ik heb mijn actieve leven weer opgepakt.

Hai Lilian,
Bedankt voor de mooie review!
We zijn erg blij dat we je kunnen helpen om actief door het leven te gaan met je paard.
Tot volgende keer weer :)

M. Veenstra-Verloop

Na meer dan 20 jaar rondgelopen te hebben met rugklachten, laat maar gelukkig niet telaat bij Ken een afspraak gemaakt!
Wat Ken kan, kan Ken alleen met zijn 6 zones behandelingen! Uniek in...
Wat Ken kan, kan Ken alleen met zijn 6 zones behandelingen! Uniek in Nederland. Na 3 behandelingen loop ik weer als een speer. Ook zijn medewerkende dames zijn vriendelijk en behulpzaam!

Hai Maria,
Onwijs bedankt voor de mooie review!
We zijn erg blij dat we je kunnen helpen en dat het nu al zo goed gaat.
Tot snel :)

Ellen

Al 1,5 jaar pijn in mijn rechterbeen. Via huisarts naar neuroloog en orthopeed geweest, foto's en MRI scan gemaakt maar geen oorzaak te vinden. Fysiotherapie en dry-needling hielpen iets maar geen... Al 1,5 jaar pijn in mijn rechterbeen. Via huisarts naar neuroloog en orthopeed geweest, foto's en MRI scan gemaakt maar geen oorzaak te vinden. Fysiotherapie en dry-needling hielpen iets maar geen echte blijvende verbetering. Je gaat dan toch verder zoeken. Ik dacht aan een chiropractor of een podoloog en kwam zo bij Lifestyle Noordwijk terecht. Het was in de buurt en op de site stond dat de chiropractor een hele lange ervaring heeft. Ook stonden er positieve reacties op de site. Na weer een nacht pijn 's morgens direct een afspraak gemaakt en kon dezelfde dag terecht. De ontvangst was heel prettig, fijne mensen en goede uitleg. De chiropractor gaf aan dat hij mij kon helpen ........ en dat is gelukt.
Hij gebruikt als enige in Nederland de ZONE techniek. Iets met 6 drukpunten waarbij hij kan ontdekken waar jouw probleem zit en dat klopte inderdaad bij mij. Na één behandeling ben ik al 80% van mijn pijn af. Ongelofelijk. Of dit normaal is en zo blijft weet ik nog niet maar hoop van wel. Maar even geen pijn is zo fijn, je wordt er weer een blijer mens van. Ik ga hier mee door en hoop op volledig herstel. De behandeling is overigens pijnloos.

Hai Ellen,
Onwijs bedankt voor de mooie review!
We zijn zo blij dat we je kunnen helpen en dat je nu al beter voelt.
Tot snel!

Suzanne

Lang heb ik rondgelopen met klachten in nek/schouders/rug en na van alles geprobeerd te hebben kwam ik uiteindelijk bij Lifestyle Chiropractic terecht. Na slechts drie behandelingen voelde ik mij al... Lang heb ik rondgelopen met klachten in nek/schouders/rug en na van alles geprobeerd te hebben kwam ik uiteindelijk bij Lifestyle Chiropractic terecht. Na slechts drie behandelingen voelde ik mij al stukken beter. Wat een verlichting! Ik had niet gedacht dat de oplossing zo simpel zou zijn. Dank voor de goede en professionele zorg. Ik kan het iedereen aanraden.

Reactie Lifestyle Chiropractic:

Hi Suzanne, bedankt voor deze hele mooie review. Fijn om te horen dat je al zo snel verlichting voelt. Daar doen we het voor :-)

Emma

Personeel erg attent. De behandelingen tonen zeker resultaat tot nog toe. Ik heb veel minder last van mijn klachten en na de behandelingen heb ik een ontspannen gevoel. Zeker aan te raden bij... Personeel erg attent. De behandelingen tonen zeker resultaat tot nog toe. Ik heb veel minder last van mijn klachten en na de behandelingen heb ik een ontspannen gevoel. Zeker aan te raden bij bijvoorbeeld klachten als hoofdpijn en buikpijn.

Hai Emma!
Dank je wel voor de liever review :)

Simon Broekhuizen

Bij kennismaking hartelijk ontvangen en goede uitleg.
Behandelingen zijn duidelijk en ook weer goede uitleg wat en waarom deze behandeling doet.
Blij en positief ontvangst bij behadelingen.

Hai Simon!
Onwijs bedankt voor de mooie review.

Sacha

Ontzettend tevreden over de behandelingen
Iedereen is erg vriendelijk en luisteren goed naar je, het is erg fijn als er goed geluisterd word naar je.
Na een paar behandelingen kon ik al...
Ontzettend tevreden over de behandelingen
Na een paar behandelingen kon ik al weer beter opstaan en zitten, de zone techniek die zij toepassen is een fantastische methode! Het zorgt er voor dat je beter kunt aangeven waar de pijn zit.
Al met al zou ik dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Hai Sacha,
Onwijs bedankt voor de lieve review. We zijn zo blij dat het al zoveel beter gaat met je en dat je zo blij bent met ons. We zien je snel weer :)
Groetjes,
Team Lifestyle

Anton

Goed geholpen, ik ben zeer tevreden

Hai Anton!
Bedankt voor de review! Hopelijk zien we je snel weer :)
Groetjes,
Team Lifestyle