Jolanda philippi

Ik ben 6 jaar geleden geopereerd aan me buik!! Waarna ik iedere dag pijn in mijn buik heb en geen stoelgang daar slik ik iedere dag medicijnen voor! Na 6 behandelingen ga ik uit mezelf naar het... Ik ben 6 jaar geleden geopereerd aan me buik!! Waarna ik iedere dag pijn in mijn buik heb en geen stoelgang daar slik ik iedere dag medicijnen voor! Na 6 behandelingen ga ik uit mezelf naar het toilet en de buikpijnen zijn gehalveerd! Ben er zo blij mee ik ga zeker nog door met behandelingen want het heeft mij echt een stukje gelukkiger gemaakt 🍀

Hai Jo!!
Je weet hoe blij we zijn voor je :)
We zien je snel.

ellen van grieken

Je wordt altijd enthousiast ontvangen en snel geholpen zodat je snel verlichting voelt van je klachten.
Ik kwam zelf om mijn migraine klachten die steeds vaker kwamen te verlichten of misschien wel te laten verdwijnen en mijn bekken.
Mijn interesse werd gewekt door de zone techniek. Dus dacht ik ga ervoor baat het niet schaad het niet en nu ben ik 3 maanden verder en heb maar 1 migraine aanval gehad ipv ong 6 en kan weer lange stukken lopen. Dus het heeft mij heel veel plezier weer terug gegeven. Zeker de moeite waard om te doen.

Hai Ellen,
Wat vinden we fijn om dit te lezen!
We zijn zo blij dat je weer je leven terug hebt.

Wil Boskamp

Via een vriend bij lifestyle gekomen Heb in een korte tijd heel wat moeten verwerken, ouders na elkaar overleden, en een echtscheiding
Heb ook slaapapneu en snurk dus behoorlijk.
Van de...
Heb ook slaapapneu en snurk dus behoorlijk.
Van de slaapapneu kom ik niet af. Maar door de behandelingen van Ken snurk ik aanmerkelijk minder!
En mijn lichaam komt weer aardig in balans voel me al weer een stuk fitter.
Ik ga nog even door met de behandelingen !

Reactie Lifestyle Chiropractic:

Dankjewel Wil. Heel fijn om te horen!

Yvonne Snijders-Berkheij

Ik heb al jaren last van lage rugpijn. Ook heb ik al heel lang 1-3 keer per week hoofdpijn. Al heel lang aan het zoeken naar een goede (blijvende) oplossing. Medicatie en fysiotherapie geven mij... Ik heb al jaren last van lage rugpijn. Ook heb ik al heel lang 1-3 keer per week hoofdpijn. Al heel lang aan het zoeken naar een goede (blijvende) oplossing. Medicatie en fysiotherapie geven mij niet het gewenste resultaat.
Vorige week vrijdag mijn eerste behandeling gehad bij Lifestyle Chiropractic, volgens het 6 zone systeem. Ik ging er zonder verwachtingen naartoe en ik ben positief verrast!! Na de eerste behandeling heb ik al 3 dagen pijnvrij kunnen bewegen! En ik heb de hele week geen hoofdpijn gehad. Dus ik ga er van uit dat ik uiteindelijk helemaal pijnvrij ben.

Lifestyle Chiropractic werkt met het unieke 6 zone systeem, waarbij alle stelsels in het lichaam behandeld worden. Echt een aanrader!

Hai Yvonne,
Bedankt voor de mooie review!!
We zijn zo blij dat je nu al zoveel beter voelt en op naar totaal altijd pijnvrij :)

Marjon

Zo blij, mijn zoon voel zich zo goed. Van x lopen naar recht lopen met zijn voeten. En een groei spurt loopt hij niet meer krom maar recht en voel heel verlichtend.
Echt super blij mee, een...
Echt super blij mee, een aanrader.

Reactie Lifestyle Chiropractic:

Wat lief!! Dankjewel!! Fijn om te horen dat het zo goed met hem gaat!

jacek

There was pain; no pain :))

Reactie Lifestyle Chiropractic:

Good to hear! Thank you verry much for your review.

sabine

Al mijn hele leven rug en nekklachten en eens in de zoveel tijd ga ik door mijn rug en dan bel ik gelijk naar Ken en kan dan altijd snel terecht. Er werken zeer vriendelijk en vakkundige mensen.... Al mijn hele leven rug en nekklachten en eens in de zoveel tijd ga ik door mijn rug en dan bel ik gelijk naar Ken en kan dan altijd snel terecht. Er werken zeer vriendelijk en vakkundige mensen. Werk in de horeca en ben snel overbelast.

Hai Sabine,
Bedankt voor de mooie review :)
We zijn erg blij dat we je zo goed kunnen helpen.
Tot de volgende keer weer.
Team Lifestyle Chiropractic

Aida

Na een paar behandeling, is het te merken dat mijn (vooral) rugklachten minder wordt, mijn stoelgang wordt ook beter, pijn in mijn linker knie langzamerhand minder. Iedereen op het praktijk is... Na een paar behandeling, is het te merken dat mijn (vooral) rugklachten minder wordt, mijn stoelgang wordt ook beter, pijn in mijn linker knie langzamerhand minder. Iedereen op het praktijk is vriendelijk en zeer behulpzaam.

Reactie Lifestyle Chiropractic:

Dankjewel lieve Aida. Goed om te horen! Bedankt voor de mooie review. Tot morgen!

Monique

Deskundige mensen

Dankjewel Monique!

Francien

Ik ben zo blij dat ik besloten heb hier naar toe te gaan van uit limburg.
Deze man kan wonderen verrichten.
Een geschenk van god.
Super vriendelijk personeel,ongelofelijk...
Ik ben zo blij dat ik besloten heb hier naar toe te gaan van uit limburg.
Deze man kan wonderen verrichten.
Een geschenk van god.
Super vriendelijk personeel,ongelofelijk resultaat.
De kwaliteit van leven wordt absoluut beter erdoor.
Ken en meiden super bedank voor jullie goede zorg.
Liefs Francien

Reactie Lifestyle Chiropractic:

Wat een onwijs mooie en lieve review. Dankjewel!