Fred de Jong

Fijne mensen denken met je mee

Correcte afhandeling

goede informatie

Positief

Snelle bezorging

Marjolijn

Heb pet en antistraling plaid gekocht. Bestelling is correct afgehandeld. Voor het ervaren van de werking ervan is het nog te vroeg, maar alles wat kan werken om 5G straling af te zwakken is... Heb pet en antistraling plaid gekocht. Bestelling is correct afgehandeld. Voor het ervaren van de werking ervan is het nog te vroeg, maar alles wat kan werken om 5G straling af te zwakken is belangrijk om klachten als hoofdpijn ,moeheid, enz kwijt te raken.

Petra Bos

Koop al me EMF bescherming spullen en de wasmiddel ervoor omdat ze voldoen aan alle eisen die ik heb aan mijn produten en goed service.

Super producten en goede service.

dries lybeer

Erg goed, doch enkele punten, slaapzak met fijn rits, met agitatie prutsen, ds beter een zwaardere rits, hemden gekocht, na drie maand uitrafelingen, maar kom, stralingsgevpelighid tja nemen zoals... Erg goed, doch enkele punten, slaapzak met fijn rits, met agitatie prutsen, ds beter een zwaardere rits, hemden gekocht, na drie maand uitrafelingen, maar kom, stralingsgevpelighid tja nemen zoals het komt

snelle service, en attent via een leuke niet gekocht item, geschenk vermoed ik, ...

Ger vd Hooft

Prima afhandeling

Zorgvuldig, vlot en goed.

Petra Steijns

Telefoonboekje zou WiFi tegenhouden, maar hoe kan het dan dat de berichten gewoon binnen komen? Nou na uitleg van de eigenaar van life-maxx weet ik dat WiFi ontzettend sterk is, vooral als er ook... Telefoonboekje zou WiFi tegenhouden, maar hoe kan het dan dat de berichten gewoon binnen komen? Nou na uitleg van de eigenaar van life-maxx weet ik dat WiFi ontzettend sterk is, vooral als er ook nog boosters staan, via Whatsapp life bellen, komt het signaal gewoon dan nog binnen. Op andere manieren komt niets binnen, telefoon geeft dan ook aan geen service. Het beschermt in het achterste vakje wel degelijk.😊

Telefoonhoesje, goede blokker

Ik koop al jaren anti straling stickers. Recent een beschermhoes voor mijn telefoon gekocht. Zeer tevreden met Life-Maxx. Assortiment is flink uitgebreid. Blij mee

Jan van Asselt

Mooi product goed verpakt en snelle levering

Alles ziet er perfect uit