Derrick Chin

Zeer betrokken en betrouwbaar bedrijf.
De producten zijn goed tegen alle klachten die 5G straling teweeg brengt

Altijd bereikbaar en goede levering

De 'anti straling router hoes' werkt perfect. Het signaal van de router voor en met de hoes thuis met apparatuur nagemeten, en de straling neemt met meer dan de helft af. Ook merk ik dat mijn... De 'anti straling router hoes' werkt perfect. Het signaal van de router voor en met de hoes thuis met apparatuur nagemeten, en de straling neemt met meer dan de helft af. Ook merk ik dat mijn tablet op de bovenverdieping filmpjes moeilijker afspeelt, en in de tuin het signaal wegvalt. In huis is het wifi signaal prima voor normaal gebruik.

goeie service, goede materialen, goede uitleg, niet opdringerig.

Manola Van Hek

Super service

Goed verpakt, goede service, duidelijke informatie.

M.Dillmann

Wauw, pakje vandaag binnen, vertraging dit de vakantie van Life-Maxx, voor deze vertraging stuurden ze een cadeautje mee, heel attent. Voor de volgende vakantie kun je de periode van afwezigheid in... Wauw, pakje vandaag binnen, vertraging dit de vakantie van Life-Maxx, voor deze vertraging stuurden ze een cadeautje mee, heel attent. Voor de volgende vakantie kun je de periode van afwezigheid in de factuur zetten of in de bevestiging van de bestelling. Dan kunnen we er gerust op zijn dat het in aantocht is.

Attent, mooie producten

Reactie Life-Maxx:

We hebben, voordat u uitcheckt bij uw aankoop, een notificatie gemaakt dat uw bestelling afgestuurd zou worden op dinsdag 27 Augustus. Wellicht dat dit aan de aandacht is ontsnapt. Excuses hiervoor.... We hebben, voordat u uitcheckt bij uw aankoop, een notificatie gemaakt dat uw bestelling afgestuurd zou worden op dinsdag 27 Augustus. Wellicht dat dit aan de aandacht is ontsnapt. Excuses hiervoor. We bedanken u voor uw mooie cijfer en wensen u veel plezier van de producten.

Denken met je mee

10 op 10

super dat ik zo een vriendelijke dame had aan de lijn met top info over al mijn vragen ik ben heel tevreden dank u wel

De anti straling router hoes werkt perfect. Na meting is de wifi beduidend minder sterk qua straling. Dit is ook te merken omdat ik buiten het huis de tablet veel minder ver nog kan gebruiken.

Snelle goede service

Bijzondere producten die je elders niet vindt

Clarine Campagne

Goede producten, heldere uitleg

Alles top

Snelle levering, mooie producten.