Erwin Post

Bij diverse bedrijven een offerte gevraagd voor het vervangen van mijn WTW. Er was er slechts 1 die reageerde : van Lieshout Service.
Na ontvangst van de offerte nog wat kleine vraagjes gesteld...
Na ontvangst van de offerte nog wat kleine vraagjes gesteld en vervolgens een afspraak gemaakt. Dat ging allemaal zo gemakkelijk dat ik dacht : hier klopt iets niet. Maar warempel, op de dag van de afspraak stonden 2 nette jongeheren keurig op tijd op de stoep. WTW werd vervangen, ik kreeg keurig uitleg over de werking en alle troep werd netjes opgeruimd. IK hoefde geen aanbetaling te doen en ook niet cash af te rekenen na installatie, de factuur per email ontvangen een paar dagen later.
Niets dan lof over dit bedrijf, een aanrader voor iedereen die betrouwbare en kundige dienstverlening zoekt op dit gebied.
Een dikke tien voor de fantastische service en de 100% betrouwbaarheid. Beter kan niet.

Snelle reactie, kundige mensen, vriendelijke installateurs. Werkelijk helemaal nada noppes nakkes op aan te merken.

Zwakke punten/verbeteringen

Zelfs een grote zeikerd als ik weet niks te verzinnen. 100% goed.

Jeroen van Dijk

Lieshout Service BV heeft voor ons de WTW kanalen en machine schoongemaakt. De monteur ging netjes te werk en maakte ook overal voor en na fotos van.

De kanalen en machine zien er weer blinkend uit. De monteur ging ook netjes te werk in onze woning en liet alles netjes achter.

Frans Witteveen

Prima ervaring met Lieshoud Service,

prima voorlichting, goed meedenken met de juiste keuze
Snelle levering, maanden eerder dan veel concurrenten
scherpe prijs
vriendelijke en correcte monteurs

Zwakke punten/verbeteringen

In de offerte tijd duurde het soms wat lang voor er een antwoord kwam, dit zou het enige verbeterpuntje zijn, in het hele traject was dit maar een klein ding.

De Jong

Snel en makkelijk afspraak gemaakt voor complete vervanging mechanisch ventilatie systeem. Duidelijke en goede all-in prijs.

Goede service, vriendelijke monteur en vooraf duidelijkheid in kosten. Tevreden met resultaat!

Zwakke punten/verbeteringen

Zou nog makkelijk zijn als de factuur ook via iDEAL link of tikkie betaald kon worden.

B&B Altweerterheide

WTW onderhoud laten doen door dit bedrijf.

Monteur

Administratief

Deutz

Prima werken volgens afspraak

werkten naar tevredenheid en kwamen nog met extra's zodat wij er nog meer gemak van kunnen hebben

Daniëlle Jansen

Onze WTW was aan vervanging toe. Via wat speurwerk uitgekomen bij Lieshout service. Geen seconde spijt van gehad. Heel prettig en vlot email contact met Desmond. Weinig tijd tussen het goedkeuren... Onze WTW was aan vervanging toe. Via wat speurwerk uitgekomen bij Lieshout service. Geen seconde spijt van gehad. Heel prettig en vlot email contact met Desmond. Weinig tijd tussen het goedkeuren van de offerte en het maken van een afspraak. Zeer net, vlot en efficiënt monteurs duo. Chapeau! Je zou willen dat dit altijd zo was.

Duidelijke en snelle communicatie achter de schermen. Efficiënte van de monteurs!

?

Bert

Nieuwe WTW laten installeren. Offerte aanvragen verliep probleemloos en snel. De installatie werd uitgevoerd door twee uiterst vriendelijke, zeer vakkundige monteurs met plezier in hun werk, die... Nieuwe WTW laten installeren. Offerte aanvragen verliep probleemloos en snel. De installatie werd uitgevoerd door twee uiterst vriendelijke, zeer vakkundige monteurs met plezier in hun werk, die keurig uitleg hebben gegeven en alles schoon en netjes achter gelaten hebben. En de WTW werkt als een zonnetje!

Uiterst vriendelijk, kundig en net personeel

Monique van Eigen

Ik belde nog in de bouwvak om mijn mechanische ventilatie unit na 25 jaar te vervangen en de kanalen te laten reinigen en tot mijn grote genoegen werd opgenomen en ik kon goed overleggen wat voor... Ik belde nog in de bouwvak om mijn mechanische ventilatie unit na 25 jaar te vervangen en de kanalen te laten reinigen en tot mijn grote genoegen werd opgenomen en ik kon goed overleggen wat voor mijn persoonlijke situatie in huis de beste keuze qua unit zou zijn. Na een foto opgestuurd te hebben van mijn oude unit hebben we gekozen voor een Zehnder mét vochtsensor die automatisch aanslaat op stand 2 als het vochtgehalte te hoog wordt. Handig! De jonge maar zeer ervaren monteur kwam keurig op tijd en hij heeft elke stap met mij samen doorgelopen en uitgelegd waardoor ik nu zelf ook de ventielen kan reinigen.

De ventielen (totaal 5) zijn in elke ruimte apart op mijn persoonlijke gebruik en wensen afgesteld.

Zwakke punten/verbeteringen

De meeste units zijn voorzien van gelijkstroom wat energiezuiniger is dan wisselstroom. Je dient dan wel de juiste unit te nemen met een afstandsbediening en nog wat aanpassingen te laten doen. Mijn... De meeste units zijn voorzien van gelijkstroom wat energiezuiniger is dan wisselstroom. Je dient dan wel de juiste unit te nemen met een afstandsbediening en nog wat aanpassingen te laten doen. Mijn tip, let hierop.

Stella

Zeer goed

Werken netjes

Zwakke punten/verbeteringen

De online site waar je een afspraak kunt maken verbeteren