Roelk

Eerlijke en duidelijke communicatie . Gemaakte afspraken worden nagekomen

vakkundig .

Iets betere bereikbaarheid

Danish

De service voor het ventilatiesysteem was geweldig, alle punten zorgvuldig afgedekt en opgelost. Ze namen een zeer goede benadering om de problemen met de klant op te lossen. Geweldige... De service voor het ventilatiesysteem was geweldig, alle punten zorgvuldig afgedekt en opgelost. Ze namen een zeer goede benadering om de problemen met de klant op te lossen. Geweldige klantenondersteuning.

goede service, goede klantenservice, langdurige relatie met klant, goed netwerk van ventilatiesysteem

Niks

Floris Gemert

Vriendelijk en professioneel

Goede uitleg van werkzaamheden, werking en onderhoud apparatuur

Geen verbeterpunt

Remeeus

Zeer goed

redelijk snel geholpen met een probleem
vriendelijke monteurs

Ponne

Na enige startproblemen met het maken van een leveringsafspraak, heeft de firma prima werk gemaakt van de montage van een nieuwe WTW. Vriendelijke en deskundige monteurs

Adequate aanpak bij een garantieclaim

Zwakke punten/verbeteringen

Belofte om afspraak te maken duurde te lang

M.Peters

Snel gereageerd, afspraak gemaakt en 3 dagen later stond er een super aardige medewerker voor de deur.

Snelle en efficiënt service. Medewerker netjes, aardig en werkte lekker door.

Lizette Busch

Fijn bedrijf goede service

Desmond heeft veel geduld

Factuur duurt lang

UM

Redelijk

Werkt netjes

Zwakke punten/verbeteringen

Foto’s van voor en na zouden meegestuurd worden.zaten niet bij de factuur.
De monteur vertelde dat de vervangingstermijn 15-18 jaar is.
Zou fijn zijn geweest om dit van te voren te weten....
Foto’s van voor en na zouden meegestuurd worden.zaten niet bij de factuur.
De monteur vertelde dat de vervangingstermijn 15-18 jaar is.
Zou fijn zijn geweest om dit van te voren te weten. Dan hadden wij niet voor onderhoud maar voor vervanging gekozen.

Reactie Lieshout Service:

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback!
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback!
De foto's zitten inderdaad niet bij het factuur en krijgt u samen met een gecontroleerde werkbon meegestuurd binnen 7 dagen. Als de unit regelmatig is gereinigd dan kan de levensduur langer zijn dan dat geschreven staat. De geschatte levensduur van een mechanische ventilatie staat vermeld op de pagina van Onderhoud en Vervanging. Helaas kunnen wij geen interactie met uw gegevens terugvinden waar wij u konden helpen voor het maken van een afspraak.
Wellicht kunnen wij nog wat voor u betekenen in het vervangen van de unit om een positieve wending te geven aan uw ervaring. Graag verneem ik van u.
Lieshout Service

Manna

Vijf kwartier te laat en niet alle kanalen volledig schoon gemaakt. Volgens de monteur heeft geen zin maar wel intussen volledig laten betalen.
Na mijn klachten gelijk contact gehad voor een...
Na mijn klachten gelijk contact gehad voor een nieuw afspraak.
Monteur langs geweest en alles goed opgelost en GRATIS. Service van de zaak werd mij verteld. Helemaal blij dankjewel meneer Lieshout. TOP

Mijn klacht goed opgepakt. Alles Boven mijn verwachtingen.

Geen.

Paul de Boer

Goed geregeld, specialisten voor ventilatie systemen

duidelijke website, afhandeling van de contacten