Soner Kocer

Professionele vaklui

Technisch en praktisch

Pjotr

Zou twee keer teruggebeld worden, nietes! Een mail gezonden, géén antwoord! Zou een afspraak hebben, komt niemand opdagen, zit voor niets te wachten! Gooien het dan maar op Corona!

Géén gevonden.

Communicatie/afspraken nakomen.

HK

Ze moffelen slechte beoordelingen weg! pas op!

ik zit sinds maanden met een systeem dat niet af is en ze reageren gewoon niet op mijn contactverzoeken. als ik bel weigeren ze me door te verbinden of een afspraak te maken - ik moet wachten tot... ik zit sinds maanden met een systeem dat niet af is en ze reageren gewoon niet op mijn contactverzoeken. als ik bel weigeren ze me door te verbinden of een afspraak te maken - ik moet wachten tot zij contact opnemen. wat niet gebeurt. op emails geen reactie.

Zwakke punten/verbeteringen

ik heb begin januari derhalve een slechte beoordeling achter gelaten - die hebben ze eruit gehaald want hij staat er duidelijk niet tussen!
ik geef nu 4 sterren, dan zal deze beoordeling wel...
ik geef nu 4 sterren, dan zal deze beoordeling wel verschijnen.

Andre Brusse

Uitstekend

snel en netjes gewerkt

M Danish

Amazing

Trust to deliver the best service

Nothing

Jeroen

Goed bedrijf reageert snel en komt afspraken na

Alles duidelijk, en snel geregeld

Frank

Prima!

Kundige en vriendelijke installateur

Planning! 😅

Mw. Corvers

Prima! De opdracht is goed en snel uitgevoerd!

Mogelijkheid om te pinnen

Zwakke punten/verbeteringen

Verschillende keren de afspraak verzet.

Minkema

Na mijn eerdere mindere ervaring is nu alles netjes gegereld
De Monteur was deskundig en vriendelijk

G Minkema.

n.v.t

n.v.t

M. Verbeek

De communicatie vooraf was niet hun sterkste punt. Maar komt misschien mede door alle Corona perikelen. Uiteindelijk afspraak ingepland, en de monteur was stipt op tijd. Werkzaamheden zijn netjes... De communicatie vooraf was niet hun sterkste punt. Maar komt misschien mede door alle Corona perikelen. Uiteindelijk afspraak ingepland, en de monteur was stipt op tijd. Werkzaamheden zijn netjes gedaan en de uitleg was ook prima.

Er wordt netjes gewerkt

Communicatie vooraf!