Naomi

Goede, duidelijke en snelle service

Duidelijk en snel

Nvt

A Bossche

Nieuwe afzuigunit geplaatst en buizen systeem gereinigd. Snel en netjes gewerkt.

Heel vriendelijke monteur die uitstekend werk heeft verricht en goede voorlichting gaf.

Janse

Gekozen voor het vervangen van onze mechanische ventilatie en het reinigen van de bestaande ventilatiekanalen. Dik tevreden over de prijs-/kwaliteitverhouding, bestelprocedure, daaropvolgende... Gekozen voor het vervangen van onze mechanische ventilatie en het reinigen van de bestaande ventilatiekanalen. Dik tevreden over de prijs-/kwaliteitverhouding, bestelprocedure, daaropvolgende terugkoppelingen en de daadwerkelijke installatie. Vriendelijke monteur die ook de tijd nam om e.e.a. toe te lichten.

Goede prijs-/kwaliteitverhouding, goede service en nette installatie

Heb ik niet

Rob Coninx

Goede service, vriendelijk personeel en werk is zonder klachten opgeleverd

Zwakke punten/verbeteringen

Communicatie kan nog een stuk beter; Vaak onduidelijkheid in wooncomplex over planning en uitvoer. Efficiëntie in manier van werken kan ook beter; Plaatsing van een WTW unit is verspreid over 4... Communicatie kan nog een stuk beter; Vaak onduidelijkheid in wooncomplex over planning en uitvoer. Efficiëntie in manier van werken kan ook beter; Plaatsing van een WTW unit is verspreid over 4 dagen gebeurd. Dit kan echt beter.

Lisette

Goede en snelle service

Netjes en snel

Yvette Gallé

Erg goed

Aardige monteur met veel kennis. Alles werd keurig netjes achtergelaten ook.

Andre

Installatie van nieuwe WTW installatie keurig volgens afspraak uitgevoerd

deskundig personeel en afspraak is afspraak

Willem van Kerkwijk

Snelle en duidelijke offerte, duurde door corona iets langer om de installatie in te plannen en uit te voeren. De installatie zelf is door de monteurs zeer snel en netjes uitgevoerd en we hebben een... Snelle en duidelijke offerte, duurde door corona iets langer om de installatie in te plannen en uit te voeren. De installatie zelf is door de monteurs zeer snel en netjes uitgevoerd en we hebben een duidelijke uitleg gekregen over de bediening en eigen onderhoud aan de WTW unit.

Zeer goede monteurs en gunstige prijs stelling.

Weinig

Franken

Geweldig

Vakkundigheid, snelheid & klantvriendelijkheid

Zwakke punten/verbeteringen

Communicatie tussen planning en medewerkers

Rishi

Super bedrijf helle vriendelijke mensen

Ze doen hun werk super goed

Geen minpunten