Rob Hendrikse

Geweldig bedrijf, werkt heel netjes

Valesca van der Ark

Uitstekend bedrijf, denkt vooral mee. Goede en betrouwbare monteurs. Zeer tevreden over onze nieuwe WTW installatie van Itho Daalderop, type HRU ECO 300 P. Zeer stil en energiezuinig met A+ label!

Valesca van der Ark

Prijs / kwaliteit van dit bedrijf is dik in orde. Uitstekend advies, perfecte service. Zeer tevreden over onze nieuwe WTW Itho Daalderop HRU ECO 300 P, zeer stil en super zuinig A+!

Harold

Supergoed bedrijf denkt vooral mee en kiest de beste oplossing. Meerdere bedrijven op bezoek gehad, maar Lieshout gaf ons de doorslag door een perfect advies. Ook de plaatsing gedaan door goede... Supergoed bedrijf denkt vooral mee en kiest de beste oplossing. Meerdere bedrijven op bezoek gehad, maar Lieshout gaf ons de doorslag door een perfect advies. Ook de plaatsing gedaan door goede monteurs en alles weer SCHOON! opgeleverd. Echte aanrader!

Inge de Laat

Goede service en klantvriendelijk bedrijf, vriendelijke monteur die netjes werkt en informatie geeft. Snel reactie op mail en denken mee voor een oplossing met duidelijk advies.

Karin Dekker

Werken netjes en vlot. Goede kwaliteit voor een prima prijs.

Beers

Onzorgvuldige communicatie. Geen volledige prijs prijsopgave.

Reactie Lieshout Service:

Beste mevrouw Beers,
Beste mevrouw Beers,
Bedankt voor je gegeven feedback. Vervelend om te horen dat de communicatie als onzorgvuldig is ervaren. Vanuit Lieshout Service hebben we hier contact over gehad en moeten wij ons daarom ook excuseren. Uw afspraak was in de eerste instantie niet goed door gekomen in ons systeem waardoor de afspraak over het hoofd werd gezien. We hopen door het contact dat we hebben gehad uw ervaring een volgende keer anders te mogen ontvangen.
Lieshout Service ziet u graag terug.
Dennis van Lieshout Service