Kleiman

Na afspraak te hebben gemaakt, monteur keurig op tijd, op aangegeven tijd.
Netjes alle werkzaamheden verricht, en alles netjes achtergelaten.
Rekening volgde, en wij hebben direct gebeld,...
Na afspraak te hebben gemaakt, monteur keurig op tijd, op aangegeven tijd.
Netjes alle werkzaamheden verricht, en alles netjes achtergelaten.
Rekening volgde, en wij hebben direct gebeld, dat we tevreden waren over de verrichtingen, meaar onze beloofde filters nog niet hadden ontvangen, en na de ontvangst van deze filters, per ommegaande zouden betalen.
Antwoord: dank voor het melden, op dit moment is er een probleem met levering, maar ze komen eraan.
2 weken later, een betalingsherinnering, direct weer gebeld, met zelfde antwoord, bij ontvangst van filters zal ik per ommegaande betalen, wij hadden de baas aan de telefoon, welke zijn excuus maakte, herinnering had niet gestuurd mogen worden, filters komen eraan.
2 weken later, voor het eerst van mijn leven, brief van incassoburo, eis: bedrag betalen+ rente en anders boete van 43,00 euro op te betalen bedrag.
Wederom gebeld, wederom uitleg gedaan van voorgaande, baas weer aan de lijn, excuus, had niet mogen gebeuren, moest even ergens naartoe bellen, ik begreep naar de filterleverancier , maar zou mij binnen 5 minuten terug bellen, ik zei hem hier geen vertrouwen in te hebben, maar verzekerde na dit telefoontje mij terug te bellen.
Na 1 uur heb ik zelf gebeld naar het bedrijf, maar moest vernemen dat ze gesloten waren ( was 17.30 uur ).
Volgende morgen wederom gebeld, kreeg weer de baas aan de lijn, wist niet met wie hij sprak, en moest hem weer herinneren aan voorgaande, terwijl ik hem de middag ervoor nog meerdere malen een “welgemeend” excuus heb horen melden mijn kant op.
Zijn excuus was dat na mijn telefoontje met hem, het ineens erg druk was en mij daardoor vergeten was terug te bellen, maar de filters waren onderweg.
In de middag arriveerden inderdaad mijn beloofde filters, en heb zoals ik had beloofd, het openstaande bedrag per ommegaande betaald.

Monteur was een keurige man, en heeft prima werk geleverd.

Zwakke punten/verbeteringen

Management heeft geen klantgericht oplossend gevoel, weet niet wat te doen om probleem op te lossen, buiten sorry te zeggen, geeft het gevoel dat de data info over de klant niet wordt bijgehouden,... Management heeft geen klantgericht oplossend gevoel, weet niet wat te doen om probleem op te lossen, buiten sorry te zeggen, geeft het gevoel dat de data info over de klant niet wordt bijgehouden, anders had ik mijn verhaal niet steeds opnieuw hoeven vertellen.
Bedrijf heeft niets laten zien, of merken, dat het excuus welgemeend was, en houden geen rekening met gevoelens van klant.

Roland Bruijns

Vriendelijk en accurate dienstverlening, stralen vertrouwen uit.

Werken netjes en goede uitleg van apparatuur.

Geen.

Van Dulm

Goed werk afgeleverd

Goede snelle heldere dienstverlening

Susanne Mesman

Voldoende

erg begaan met de ervaring vd klant

kan iets minder rommelig

Jeroen

De afspraak was snel, de informatie vooraf was verkeerd, after sales service is diep triest

Helaas, tot op heden helemaal niets

Zwakke punten/verbeteringen

Reageren op probleem, en niet alleen met de leuze dat jullie garant staan voor een passende oplossing om vervolgens niet meer te reageren.

Dujardin

Goede uitleg van systeem. Keurig op tijd.

Zwakke punten/verbeteringen

Monteur nam de tijd en regelde alles keurig opnieuw in.

Mike bhondoe

Ze zijn snel, eerlijk, duidelijk met afspraken. Houden je goed op de hoogte. Monteur had corona, dus ben van te voren gebeld en afspraak op ieuw ingepland. monteur zou wat later zijn en belde optijd... Ze zijn snel, eerlijk, duidelijk met afspraken. Houden je goed op de hoogte. Monteur had corona, dus ben van te voren gebeld en afspraak op ieuw ingepland. monteur zou wat later zijn en belde optijd om dit door te geven. had daarna wat pech op de weg en belde ook om dit door te egeven. Duidelijk uitleg over de werkzaamheden en de apparatuur.

Snel, duidelijk en eerlijk.

H.Plooster

Zeer goed

Goede service

Toinja van Daal

Wij vroegen om een grote onderhoudsbeurt van onze 17-jarige VTV-installatie. Deze maakte erg veel lawaai en had nog niet eerder een onderhoudsbeurt gehad. De monteur van V Lieshout gaf het goede... Wij vroegen om een grote onderhoudsbeurt van onze 17-jarige VTV-installatie. Deze maakte erg veel lawaai en had nog niet eerder een onderhoudsbeurt gehad. De monteur van V Lieshout gaf het goede advies om niet meer te investeren in dit apparaat. Dat zou zijn geld niet waard zijn. Hij heeft de mogelijkheden geschetst rondom aanschaf nieuwe duurzame machine of het laten reviseren van de bestaande machine. We ontvingen daar binnen enkele dagen een offerte voor. Daarnaast heeft hij in overleg met ons alle toevoer en afvoerkanalen schoongemaakt.
En de monteur maakte alles schoon na afloop.

Ook continue duidelijke communicatie over het tijdstip van afspraak. Zowel v Lieshout als wij moesten een keer verzetten vanwege Corona. Ze waren zeer flexibel en overlegden goed.

Heldere afspraken. Doen wat ze beloven.

Zwakke punten/verbeteringen

Klein puntje van aandacht: de ontvetter van de monteur was op. Dus die vroeg hij aan mij. Maar ach ik had keukenontvetter thuis en dat was prima.

Buijs

Heel fijn