lief!

Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
8.3/10
7.9/10

Ik bestel al enkele jaren bij lief. De kleding blijft mooi en draagt comfortabel.

leuke site met fleurige foto's, goede informatie betreffende maten van de kleding

Het duurt altijd even voordat de nieuwere collecties op de website staan
de leverduur van de kleding vind ik erg lang
het retourneren vind ik een moeizame procedure
bij de site is het soms lastig uit te pluizen wat de reguliere collectie is en wat in de sale is. het staat apart aangeduid maar overlap hierbij is ms wel het overwegen waard (>zodat je alle kleding in een oogopslag kan zien)

Petra

Leuke website en goede service.

Ik mis de optie om het als cadeau te versturen en zonder factuur bon.

Rob

4 items besteld, dag later een email dat door een ´fout´ op de website 2 va de 4 items niet geleverd konden worden. Beetje slordig.....

Kleren zijn altijd erg mooi en goed van kwaliteit. Ook erg netjes dat de fout werd opgelost door geen verzendkosten te rekenen voor de bestelling nu de helft niet leverbaar was. Goede oplossing!

Houd het beschikbare assortiment op de website up to date om bovenstaande situaties te voorkomen.

Steeds een snelle en correcte levering. Kleding van heel goed kwaliteit

Goede kwaliteit. En uiteraard mooi

Leanne Pollen

Ben een zeer tevreden klant! Alle bestellingen worden tijdig geleverd!

Lang wachten op informatie over verzenden/track&trace.
Door bestelling uit buitenland is de track&trace niet handig (de link werkt alleen tot pakket in NL is daarna pakketnummer handmatig op...

Goede producten binnen week in huis.

Webshop overzichtelijker maken
Met vervoerder(s) kijken hoe track&trace beter vorm kan krijgen

Elly Vroegh

Ruim voor de kerst besteld na de kerst geleverd slechte backup

Leuke producten

Betere levering en eerlijke levertijden

Ik heb een vest gekocht voor mijn zoontje, waar een grote weeffout in zat. Erg jammer.

Ik verwacht dat als ik iets koop bij Lief! dat dat dan ook gewoon goed is.

Controleer je product voordat je het naar de klant opstuurt. Scheelt een hoop gedoe.

Vd berk

Kleding is mooi en van goede kwaliteit maar klantenservice is helaas minder.. verzending duurde lang en retourneren lukt niet, klantenservice reageert tot nu toe nog niet..

Retourneren via link op website lukt niet, sneller reageren bij vragen, komt nu onbetrouwbaar over, remt mij om nog eens t bestellen