LichtWebshop.nl

LichtWebshop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop LichtWebshop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company794
7.7/10
83 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen LichtWebshop.nl met 7.7/10. Gebaseerd op 794 ervaringen.
Zeer goed (9/10)

Ilse
Onacceptabel (1/10)
Ilse
Score voor LichtWebshop.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bestelling geplaatst, betaalt, en verder niks meer gehoord......
telefonisch niet bereikbaar....

Onacceptabel (1/10)

nog niet kunnen ontdekken

Wees eerlijk en lieg er niet omheen.

Score voor LichtWebshop.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Tot nu toe zeer slecht. ik heb 3 weken geleden 2 lampen besteld en betaald. tot op de dag van vandaag nog niets in huis. afgelopen week heb ik een paar keer gebeld. ze beloofde terug te bellen die is niet gebeurd. toen belde ik 2 dagen geleden opnieuw. toen kwam het antwoord. ik heb u een email gestuurd en vandaag ontvangt u uw bestelling. ik heb geen email gezien en de bestelling is nog niet binnen. nu probeer ik te bellen, maar na een paar minuten in de wacht te hangen wordt de verbinding verbroken. ! zo kun je geen onderneming runnen mensen.

Pedicure Halsteren

Nu 2 keer bestelling gedaan. erg lange levertijd bij beiden keren. beiden keren te horen gekregen dat de lampjes niet op voorraad zijn..
terwijl ik 2 weken ervoor al bestel bevestiging heb gehad. ze communiceren erg slecht pas als jezelf met een klacht belt.

May
Goed (8/10)
May

Creditering verliep correct

Telefoon beter bezetten, levertijden inkorten

Score voor LichtWebshop.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het duurde inderdaad even wat langer dan gewend op internet maar daarvoor kwam dan ook de vraag of ze een artikel dat niet in voorraad was moesten crediteren of een ander artikel ervoor versturen..
ik wilde graag het geld terug. en dat is dan netjes voor elkaar gekomen..
het contact via telefoon verliep redelijk ( was nogal eens bezet) en via de mail werd ook gereageerd).
kortom, goed werk heeft nu eenmaal wat langer tijd nodig.

Zeer slecht (2/10)

Indrukwekkend veel aanbod op de website, maar helaas bijna niets op voorraad en veel artikelen überhaupt niet leverbaar.

Voorraadmanagement, ordermanagement, betrouwbaarheid schieten ernstig te kort.

Score voor LichtWebshop.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb vele bestellingen bij lichtwebshop gedaan omdat ze scherp geprijsd zijn. het laatste jaar heb ik echter meerdere slechte ervaringen gehad. het lijkt wel of er nieuw management zit want tot viermaal toe kreeg ik na een bestelling geplaatst te hebben dit bericht: .
geachte heer, mevrouw, helaas moet ik constateren dat een of meer door u bestelde artikelen niet meer leverbaar zijn. het gaat om de volgende artikelen: [..] wij kunnen u helaas geen alternatief aanbieden. graag verneem ik van u of u interesse heeft in een van onze andere lampen of dat u dit artikel gecrediteerd wilt hebben. hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. met vriendelijke groet, daan schouten..
dit leidt tot allerlei complicaties want de gehele originele bestelling wordt on hold gezet tot je een alternatief (wat ze dus niet eens kunnen aanbieden) verzonnen hebt, meestal met bijbetaling. dat die bestellingen dan vaak ook weer niet kloppen is erg irritant, vooral ook omdat lichtwebshop niet uit zichzelf aanbiedt de retourkosten te vergoeden. de laatste keer was voor mij de druppel, want door hun eigen chaos bleek de aangepaste verzending alweer de verkeerde alsook te weinig producten te bevatten. maar daarvoor nam lichtwebshop geen verantwoordelijkheid, volgens hun moest het kloppen, maw ze betichten mij van liegen. ondertussen heb ik dus 2 lampen van samen eur 40,= betaald, maar niet geleverd gekregen. voor mij zegt dit genoeg. wegwezen en dan maar naar lampdirect of leditlight, iets duurder maar wel betrouwbaar.

N.v.t.

Trage verzending. Geen reactie op emails. Wacht meer dan 2 weken op lampen die in voorraad waren. Slechte service. Niet kopen via deze webwinkel

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slechte ervaring met verzending.

N.v.t.

Erg netjes met hun prijzen!!

Score voor LichtWebshop.nl:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het duurt iets langer voor ik de led lampjes in huis had, maar daar staat een zeer nette prijs tegenover..
verpakking is prima..
moet je met spoed lampjes hebben dan zou ik hier niet bestellen maar dan moet je wel heel wat meer betalen.

P Mourik
P Mourik

lampen zijn wel goed daar houd het ook mee op,maar je moet er wel 5 keer zelf voor bellen 2 e-mails sturen.
sterkste punt van hun is NIET de afspraken na komen helaas.de bestelling heeft maar liefst 3 en halve week geduurd

geen aanrader dus

wees eerlijk na je klanten !!!!! neem ze niet in de maling met steeds weer nieuwe smoesjes!!!!!!!!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slechte service steeds nieuwe (foute) smoesjes naar de klant toe ,3 1/2 week op een bestelling moeten wachten terwijl ze van een snelle levering spreken !!!!.

LichtWebshop.nl 1 beoordeling

In februari bestelling geplaatst en betaald. na navraag werd de levering aangekondigd voor eind april. op heden nog geen levering ontvangen, ook geen antwoord meer op mijn vraag wanneer levering nu wel zal gebeuren.

N.v.t.

Afspraken nakomen en binnen 1 week leveren EN niet pas gaan bestellen als de klant een order plaatst.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Hele trage levering (na 2 maanden nog niet alles binnen) en komen afspraken niet na. telefonische communicatie zeer slecht. ik koop hier nooit meer.

Bedrijfsinformatie

LichtWebshop - Lichtbronnen bestellen en laten vervangen & Energie besparende oplossingen!
Adres
Bemmelseweg 106 F