geert verhaegh

Goed ,na telefonisch contact over bepaalde vragen werden we netjes geholpen

goede service

Charles Langerak

Positief, snel antwoord op mijn vraag en vervolgens snelle verzending van het bestelde

vlotte verwerking van bestellingen, perfecte lijsten

Harrie Van der Werk

Prima gedaan paste mooi.

Vlotte levering.

Monique Bouman

Was een top er sring

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle service, lijsten waren goed verpakt. Bovenal echter ik een foutje had gemaakt in de bestelling en ze me me vroegen of inderdaad klopte of toch zo kon zijn.... Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle service, lijsten waren goed verpakt. Bovenal echter ik een foutje had gemaakt in de bestelling en ze me me vroegen of inderdaad klopte of toch zo kon zijn. Top!

Betske Hoekstra

Vlot en goed

Goede afwerking van produckt

Rineke Huttinga

Heel goed!

Enorm goede klantenservice!

Yvonne

Reageert en levert snel en alles goed ingepakt

baklijsten zijn overzichtelijk gesorteerd, zodat je snel kunt vinden wat je zoekt

Peter van Stralen

Het bestelde product was zeer goed verpakt, waardoor er geen beschadiging aan de lijst (met een afwijkende maat) kon ontstaan. Perfect.

Het leveren van afwijkende maten lijsten. Zeer goed verpakt, waardoor er geen beschadigingen kunnen ontstaan.

Nellie Van den Brink-Melgers

Snel geleverd maar helaas is de maatvoering niet goedgegaan.Doordat op het laatste moment wrsl.het bestelbeeld is versprongen, is de hoogte 1 cm.te klein.( had 39.5 cm x29.5cm. moeten zijn is 28.5... Snel geleverd maar helaas is de maatvoering niet goedgegaan.Doordat op het laatste moment wrsl.het bestelbeeld is versprongen, is de hoogte 1 cm.te klein.( had 39.5 cm x29.5cm. moeten zijn is 28.5 gemaakt)..ik heb van 2 schilderwerkjes van elk het raamwerk en doek 1 cm.af moeten halen..en zal dat in de toekomst moeten blijven doen als ik ze voor de wisselfunctie zou willen gebruiken..helaas te kostbaar om weer nieuwe te bestellen.Heel spijtig dat het zo gelopen is....

Lijsten zien er solide en mooi afgewerkt uit

Gerard Veldhuis

Prima lijst