Joris borgs

Zeer goed

De lamp bleek bij ontvangst niet in elkaar te passen, dit bleek een fabrieksfout. Vanaf het moment dat ik belde, werd er snel gehandeld door Lichtcentrum Hengelo; er werd gelijk een nieuwe... De lamp bleek bij ontvangst niet in elkaar te passen, dit bleek een fabrieksfout. Vanaf het moment dat ik belde, werd er snel gehandeld door Lichtcentrum Hengelo; er werd gelijk een nieuwe opgestuurd en deze was wel juist.

Nienke

Ik heb inbouwspots besteld waaronderaan stond handig om mee te bestellen de verlichting zelf. Nu blijkt dat de spots die ik heb meebesteld 220V te zijn terwijl de inbouwspots (voor de badkamer) 12V... Ik heb inbouwspots besteld waaronderaan stond handig om mee te bestellen de verlichting zelf. Nu blijkt dat de spots die ik heb meebesteld 220V te zijn terwijl de inbouwspots (voor de badkamer) 12V spots inmoeten. Staat ook op de inbouwspots zelf. Verpakking is al open helaas. Maar slechte aanbeveling want als leek ga je uit van een aanbeveling onder een product vandaar niet zo tevreden.

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Beste Nienke, de spots die u heeft besteld zijn niet specifiek geschikt voor de badkamer. Dit staat er ook niet bij. De spots die wel geschikt zijn voor de badkamer hebben een IP-waarde en zijn... Beste Nienke, de spots die u heeft besteld zijn niet specifiek geschikt voor de badkamer. Dit staat er ook niet bij. De spots die wel geschikt zijn voor de badkamer hebben een IP-waarde en zijn daardoor waterdicht. Er staan bij de spot meerdere lichtbronnen bij als advies, ook 12 volt lichtbronnen. Hiervoor is echter weer een trafo nodig. U had het beste even contact met ons kunnen opnemen voor advies. U kunt natuurlijk altijd nog de lampjes omwisselen voor 12 volt versies mocht dit nodig zijn. Ook mogen de LED-lampjes gerust nog terug als u deze niet nodig heeft.
Klantenservice Lichtcentrum Hengelo

Frank

Ja het werkt allemaal prima.

Erg goede service en kwaliteit van de producten! Je kan een offerte opvragen als je meerdere lampen wil hebben, dan kijken ze of ze over deze producten korting kunnen geven. Het zou echter handiger... Erg goede service en kwaliteit van de producten! Je kan een offerte opvragen als je meerdere lampen wil hebben, dan kijken ze of ze over deze producten korting kunnen geven. Het zou echter handiger zijn als ze zeggen vanaf .. lampen kunt u een offerte aanvragen zodat ze kunnen berekenen hoeveel korting erover kan. Tevens kan je bij aanvragen van offerte maar 1 type product opvragen terwijl als je lichtbronnen mee wil bestellen dus een aparte offerte wordt. Maar lampen zelf zijn erg mooi, wordt goed ingepakt voor verzending en je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling.

Zeer tevreden

Zeer tevreden!