Marcel Stoeltie

Paar keer gebeld nav de Luna rail, pracht produkt, vriendelijke mensen, kortom : zeer tevreden !!

Henk Smit

Kreeg product beschadigd bezorgd . Na contact ,werd direct een nieuwe gestuurd . Goede service .

Ruben Schuitemaker

De ring is misschien 13cm, de aanbevolen combinatie door jullie met de spot niet. Ik heb een stuk karton (niet geheel professioneel) op maat moeten snijden om de spot i.c.m. ring passend op het gat... De ring is misschien 13cm, de aanbevolen combinatie door jullie met de spot niet. Ik heb een stuk karton (niet geheel professioneel) op maat moeten snijden om de spot i.c.m. ring passend op het gat van iets minder dan 13cm.

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Jammer om te lezen dat uw ervaring met het product niet goed is. U had gerust van te voren even contact kunnen opnemen, dan hadden we kunnen bekijken waar het misging. De ring zelf en de veren van de spot hebben normaal een reikwijdte van 14 cm.
Mocht u alsnog een betere oplossing willen, neem dan gerust met ons contact op.
Mvg,
Klantenservice Lichtcentrum Hengelo

Melissa Meijst

Ik ben heel tevreden met het product en het was super snel geleverd

Janine

Fijn advies en ontzettend mooie producten!

dick tol

Goede service snel geleverd

Jolanda Groen

Ik werd heel goed op de hoogte gehouden over het wel en wee van mijn bestelling

R. van Hulzen

Makkelijk bestellen en betalen
Producten zoals omschreven en goede kwaliteit!

Kyra Bockting

Tevreden