de beule marc

Vlotte installatie , geen problemen kunnen nu aan de slag met windows 10

Schuil

Super snelle levering, prijs was goed. De handleiding was onduidelijk, omdat naar mijn mening je office 2019 aanschaft en je nergens iets kan terug vinden over het installeren van office 2019. Het...

Reactie Licentie Shop:

Beste Schuil,

Bedankt voor je zeer waardevolle feedback! Ik ben blij dat het jou in ieder geval gelukt is office 2019 te installeren.

Vreemd is wel dat dan waarschijnlijk de installatie instructies email niet is aangekomen/niet geopend is. Want deze wordt tegelijkertijd met je bestelling mee verstuurd.

We zullen ons best doen om deze nog duidelijker onder de aandacht te brengen. We zijn tevens bezig een webversie welke ook binnenkort online staat. Mocht een email niet aankomen heb je altijd de online versie nog.

Gelukkig hebben we van onze vele andere hier nog geen klachten over gehad. Dus ik vermoed dat deze niet is aangekomen.

Nogmaals bedankt voor je feedback!

Maes Maria

Nog altijd geen CODE ontvangen dus kunnen het niet gebruiken
Graag geld terug au.b

Kathleen Temmerman

Mijn aankoop is prima verlopen. Super !

Andre Praet

Buiten alle verwachtingen....gewoon top. Zeker aan te raden.

Reactie Licentie Shop:

Buiten alle verwachtingen, dat is een heel groot compliment. Heel erg bedankt hiervoor!

Ludo

De licentienummer werd niet direct door gemaild. Na 1 e-mail te sturen naar de klantendienst was dit snel opgelost.

Gerard

Prima ervaring, goede uitleg en werkend stappenplan voor het installeren

Francis Duijveman-Bennink

Goede snelle service.
Ik had problemen met het installeren en werd snel en goed geholpen.

T van Eerde

Bestelprocess verloopt soepel en is eenvoudig afrekenen.

Marcel

Perfect geleverd. Gelijk in de mail en alles is oke. Top