Leo van Halewijn

Prettig en kordaat met kleine "lijntjes"

hsb

Als zeer matig, ik vind dat jullie wel heel makkelijk heel veel geld verdienen of beter gezegd durven rekenen. op cruciale momenten was onze man niet beschikbaar. bij de eind inspectie is men niet... Als zeer matig, ik vind dat jullie wel heel makkelijk heel veel geld verdienen of beter gezegd durven rekenen. op cruciale momenten was onze man niet beschikbaar. bij de eind inspectie is men niet aanwezig om mee te kijken, terwijl dat nou juist de momenten zijn waarop je een deskundige nodig hebt. ik vind het wel heel makkelijk om dat vanaf een computer te doen. met de rekening was men wel erg snel en natuurlijk zit alles dichtgetimmerd en hebben we daarvoor getekend maar dat doen de slimme ondernemers heel goed, beetje meer oog voor de mensen waar je het voor doet zou jullie sieren. nu zou ik iedereen adviseren om niet met jullie in zee te gaan.

Reactie liberoaankoop.nl:

Jammer om te lezen dat u ons niet zal aanbevelen.
Jammer om te lezen dat u ons niet zal aanbevelen.
We proberen altijd onze dienstverlening te verbeteren, dus wij danken u voor uw feedback. We communiceren van te voren dat wij als online aankoopmakelaar niet meegaan met bezichtigingen en eindinspecties e.d. dus wij vinden het jammer dat u daar andere verwachtingen bij had.

Peter Arts

Zeer goed, snelle reactie via de mail en goede ondersteuning bij aankoopproces

Martin Breet

Het bepalen van ons bod ging toch wel anders dan wat er in de webinar werd voorgespiegeld. Het kwam nu op niets anders neer dan kijken naar de m2 prijs in de omgeving. Daarvoor hadden wij geen... Het bepalen van ons bod ging toch wel anders dan wat er in de webinar werd voorgespiegeld. Het kwam nu op niets anders neer dan kijken naar de m2 prijs in de omgeving. Daarvoor hadden wij geen aankoopmakelaar hoeven inschakelen.

Het viel mij erg tegen dat ik me steeds wanneer ik belde opnieuw moest voorstellen en uitleggen met welk huis wij bezig waren. De hele transactie duurde nog geen week, maar dat was blijkbaar nog te lang om te onthouden met welke klanten ze zich bezig hield. M.a.w. ik ervaar het als bijzonder onpersoonlijk, maar dat is uiteraard ook weer inherent aan een internetmakelaar.

Het nakijken van de koopovereenkomst geeft wat extra gevoel van veiligheid.

Het was makkelijk dat de technische meeloopkeuring en taxatie inbegrepen zijn.

Al met al vraag ik me af of wij "value for money" hebben gekregen.

Renske Damen Leffelaar

Efficiënt, betrouwbaar en snel

Judith Mos

Libero reageert snel en heeft ervaring. De bouwkundige keuring was wel door een aannemer, die zelf de klus wilde doen. Dus die was niet geheel objectief. De prijs voor de hoeveelheid werk die ze... Libero reageert snel en heeft ervaring. De bouwkundige keuring was wel door een aannemer, die zelf de klus wilde doen. Dus die was niet geheel objectief. De prijs voor de hoeveelheid werk die ze voor ons verzet hebben, was relatief hoog. Het was prima, maar ik weet niet of ik het nog een keer op deze manier zou doen.

Andre Bos

Wij vonden de de dienstverlening overall voldoende. Het stukje service was prima, er werd duidelijk genaakt wat er van ins verwacht werd en de communicatie was snel en helder. Het stukje... Wij vonden de de dienstverlening overall voldoende. Het stukje service was prima, er werd duidelijk genaakt wat er van ins verwacht werd en de communicatie was snel en helder. Het stukje onderhandeling, waarvoor je in eerste instantie een aankoopmakelaar inhuurt, vonden we matig. Het biedingsproces bood de mogelijkheid om in gesprek te gaan met de verkoper en te onderhandelen over de prijs. Desondanks is er gekozen om direct de vraagprijs te bieden, die binnen enkele uren geaccepteerd werd. Dit gaf ons deels het gevoel dat er meer uit de onderhandelingen te halen viel, door bijvoorbeeld lager in te zetten en te kijken welke reactie daarop gegeven zou worden. We kregen het idee dat er op deze manier minimale energie is gestoken in de onderhandeling zelf. Desondanks zijn we tevreden met ons huis en dus een voldoende voor Libero.

Paul Bilo

Prettig,snel,duidelijke communicatie en goede begeleiding

It was smooth and easy so far.

Frank de Bresser

Zeer vriendelijk en behulpzaam, je kan met al je vragen bij hun terecht en snelle afhandeling van de vraag