Kristian

Vlot en efficiënt

Miranda

Uitstekend;service gericht en perfect advies

Dick

Deskundig, goede prijsbepalingen onderhandeling. Hele goede communicatie en samenwerking. Ons droomhuis kunnen kopen ondanks 10 andere bieders. We zijn geen starters maar ervaren huiseigenaren.

Anne Noniem

Bedriegers

Reactie liberoaankoop.nl:

Hoi Anne,
Jammer dat je hier 2 reviews over geschreven hebt. Wij hadden voor en rond de vakantieperiode niet de mogelijkheid om een live webinar te houden en omdat we alsnog graag de informatie willen delen hebben we een eerdere live webinar afgespeeld. Dat is niet zo erg toch?

Anne

Bedriegers, de 'live' webinars zijn alles behalve live. Het is een mp4-video die wordt afgespeeld, waarbij men pretendeerd dat er interactie is door wat Hollandse namen te noemen of door... Bedriegers, de 'live' webinars zijn alles behalve live. Het is een mp4-video die wordt afgespeeld, waarbij men pretendeerd dat er interactie is door wat Hollandse namen te noemen of door complimenten te geven.

Reactie liberoaankoop.nl:

An

Vriendelijk, maar beperkt luisterend naar de specifieke wensen. Het meeste heb ik zelf gezocht, gevonden en ondernomen. Het boekje met de aankooptips was wel handig.

Michèle

Snelle communicatie, duidelijke uitleg