Deborah

Het initiatief ligt duidelijk bij de klant, maar vragen worden duidelijk en met geduld beantwoord.

Wesley

Proces van aankoop via Libero Aankoop is wederom soepel verlopen.

Hoi Wesley,
Bedankt voor je leuke review!

Mark-jan

Too

Hoi Mark-Jan,
Bedankt voor je positieve review!

Peter

Matig behulpzaam

Hoi Peter,
Hoi Peter,
Bedankt dat jij je review telefonisch hebt toegelicht aan mij. Jammer dat onze werkwijze niet helemaal overeen kwam met wat jij ervan verwacht had. We wensen jou veel plezier van je nieuwe woning!

Marlon

Prettig en proffesioneel

Hoi Marlon,
Bedankt voor je leuke review!

Yvonne de Ruijter

Een prima alternatief voor een dure aankoopmakelaar als je zelf in staat bent een actieve rol te spelen in de aankoop van jouw huis en weet wat je financieel aan kunt. De makelaar vanuit Libero... Een prima alternatief voor een dure aankoopmakelaar als je zelf in staat bent een actieve rol te spelen in de aankoop van jouw huis en weet wat je financieel aan kunt. De makelaar vanuit Libero werkt ondersteunend en stimulerend, is bemiddelaar en onderhandelaar.
Neemt het contact met de verkoopmakelaar op zich en staat je bij waar nodig. Helpt met het beoordelen van de koopovereenkomst vanuit zijn expertise. Ik ben een tevreden klant bij de aankoop van mijn vijfde huis.

Reactie liberoaankoop.nl:

Hoi Yvonne, bedankt voor je leuke review! Fijn dat je tevreden bent over onze dienstverlening :)

Lotte

Er kwam bijna dagelijks een mail binnen met het woonaanbod. Ook toen ik een woning had gevonden werd ik snel geholpen en gekoppeld aan een persoon. Goede service

Reactie liberoaankoop.nl:

Hoi Lotte, bedankt voor je leuke review! Fijn dat je tevreden bent over onze dienstverlening :)

Dorien

Schakelen snel, goed bereikbaar voor vragen. Goede service! Zou ze volgende keer weer inschakelen.

Hoi Dorien,
bedankt voor je leuke review! Fijn dat je tevreden bent over onze dienstverlening en dat je ons zou aanbevelen :)

Yvonne

Prettig

Reactie liberoaankoop.nl:

Dankjewel Yvonne voor je fijne review :)

Helen

Begeleiding bij aankoop woning