Li Moon

En hoe efficiënt vind je onze samenwerking verlopen?
Ten slotte: hoe prettig (persoonlijk, respectvol) vind je het samenwerken met Li Moon?
9.8/10
Wat voor rapportcijfer geef je aan het werk dat samen met je maken?

Online Succes

Ik vind jullie super! Schakelen snel en ik ben trots om zo'n mooi Haarlems bureau als partner te hebben.

Vertaalbureau Alinea Lingua

Prettig contact, persoonlijk en er wordt snel geschakeld. Samenwerking verloopt altijd zeer prettig.

De AudioFabrique

Verschillende kleine audio projectjes.

Tim Vonk DirckIII

Zeker een goede dienstverlening.
Positief: erg flexibel en op zoek naar verbetering van eigen werk (methode's = Jory) en er wordt veel werk wekelijks opgepakt.
Wat beter kan: bepaalde...
Zeker een goede dienstverlening.
Wat beter kan: bepaalde medewerkers zijn minder geschikt voor DirckIII, dit uit zich in het niet correct doorvoeren van correcties en het behalen van de gewenste reactie snelheid van DirckIII. Tevens heb ik soms het gevoel dat men de feedback niet goed doorleest (of het niet snapt, maar dan ook geen contact opneemt).

DRS Sharon

Toegankelijk, prettig contact, kwaliteit, maakt mooiie

Blozo bv

Positief verrast en dat voornamelijk door de creativiteit van onze huidige branding (incl. toffe huistyle). De dienstverlening van Limoon heb ik ervaren als prettig, behulpzaam, vrolijk,... Positief verrast en dat voornamelijk door de creativiteit van onze huidige branding (incl. toffe huistyle). De dienstverlening van Limoon heb ik ervaren als prettig, behulpzaam, vrolijk, laagdrempelig en erg creatief.

Detailresult Productie

Heel prettig!

Yvonne Polderman, senior communicatieadviseur Florence

Lim Moon heeft voor ons twee mooie explanation animaties en een infographic gemaakt.

SDB

Prima kwaliteit en snelle response

KwikFit

Heb er goede ervaringen mee, prettig om mee samen te werken. Frisse ideeën