Ik kwam dit bedrijf per toeval tegen op internet,ondat ik wat producten van Babor nodig had. De website is heel duidelijk ook wat betreft de gegevens van dit bedrijf. Hierdoor heb ik een bestelling...

Alles is heel overzichtelijk

Duns

De juiste produkten zijn geleverd met leuke extra samples van Babor om te proberen.

Met zoeken kom je snel bij het produkt dat je wil hebben.

Mary

Voor de eerste keer besteld - prima bevallen!

Goede site / leuke extra's / supersnelle levering.

Geen.

jolanda

Prima. Duidelijk aanbod. Snelle en correcte levering.

een 'zinvol/bruikbaar' presentje!
duidelijke website
groot assortiment

Ik heb een huidverzorgingsproduct gekocht wat ik normal gesproken altijd via mijn schoonheidsspecialiste koop.

Ik was onder de indruk van de uitgebreidde info over Babor producten

Ik zou het super vinden als er een sort tool komt waarmee ik kan zien welke producten geschikt zijn voor mijn huid en behoeften. Dat zou het bestellen nog gemakkelijker maken.

M.D.

Kort voor Black Friday plaatste ik mijn bestelling, ook ik kwam terecht in een late levering door problemen bij de post.
Graag wil ik mijn complimenten geven aan Mariette omdat zij mij iedere...

Vriendelijk en een snelle levering

In mijn geval had ik graag een folder gehad met de beschrijving van het product.

Monique

Erg prettig, makkelijke en toegankelijke website en product snel ontvangen. Leuke samples erbij gekregen.

Goede prijzen en snelle service

Ik kreeg gratis ampullen bij de bestelling, maar dit wordt niet heel duidelijk weergegeven. Je moet dit aangeven bij opmerkingen, maar het kan zijn dat je de aanbieding niet ziet of dit vergeet aan te geven. Ik weet niet of je ze dan ook had gekregen.

Els Borghijs

Eerste keer bestelling geplaatst. Liep vlot maar nadien geen emailbevestiging gekregen. Er liep blijkbaar wat mis met het systeem.

Na telefonisch contact in verband met de levering, werd er meteen werk van gemaakt om het probleem op te lossen. 2 dagen later was de levering al aangekomen.

Het digitale systeem bijsturen zodat er geen problemen meer zijn met de emails die een bevestiging moeten doorsturen.

Els Borghijs

De eerste keer in een drukke periode een bestelling geplaatst. Een beetje moeilijk begonnen. Maar heel goed en snel opgelost.

Een goede oplossing bieden.

Een verbeterde versie van het systeem om geen problemen meer te hebben met mail verkeer.