Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
9.8/10
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

Petra

Niets dan lof voor de professionaliteit en persoonlijke aandacht die Mr. Van Dijk gaf. Informatievoorziening was adequaat en vond tijdig plaats. Fungeerde als zeer goede buffer tussen de zeer... Niets dan lof voor de professionaliteit en persoonlijke aandacht die Mr. Van Dijk gaf. Informatievoorziening was adequaat en vond tijdig plaats. Fungeerde als zeer goede buffer tussen de zeer onpersoonlijke verzekering en mijzelf.

Afwikkeling letselschade

Mijn ervaring is dat bedrijf heel goed is, omdat ik heel goed ben behandeld en mijn zaak is naar mijn tevredenheid opgelost.

H.T

Ik had hier voor een ander advocaat die best hoog aangeschreven stond, maar toch weggegaan omdat hij niet snel reageerde, ik moest hem ieder keer aan bepaalde zaken aan herinneren etc. etc. Ik had hier voor een ander advocaat die best hoog aangeschreven stond, maar toch weggegaan omdat hij niet snel reageerde, ik moest hem ieder keer aan bepaalde zaken aan herinneren etc. etc.

Mr. Van Dijk reageert altijd, hij kende mijn situatie heel goed, ik hoefde niet iedere keer te herhalen waar mijn zaak over ging.
Ook niet zo gek, hij weet hoe de verzekeringswereld in elkaar zit. Plus, zijn kennis en expertise op gebied van letselschade. Kortom: hij is een meester in zijn vak. Klasse!

Richelle Tieleman

Meneer van Dijk is een vriendelijke en deskundige man. Ik ben zeer tevreden met de manier waarop mijn dossier behandeld is.

Mr. Van Dijk was mijn advocaat. Hij heeft naar mijn mening de zaak uitstekend uitgevoerd. Meneer van Dijk was altijd bereikbaar en reageerde erg snel. Ook was hij vriendelijk en voelde ik mij... Mr. Van Dijk was mijn advocaat. Hij heeft naar mijn mening de zaak uitstekend uitgevoerd. Meneer van Dijk was altijd bereikbaar en reageerde erg snel. Ook was hij vriendelijk en voelde ik mij serieus genomen. Ik raad meneer van Dijk aan iedereen met een letselschadezaak aan! Als letselschade slachtoffer, zoek je een advocaat als meneer van Dijk namelijk vriendelijk, doelgericht en slim.

Goed. Luistert naar de belangen en de problemen. Word meegedacht. En je krijgt snel terugkoppeling per e-mail of per brief.

Ik ben erg tevreden