Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
9.8/10
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
9.8/10
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
9.8/10
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
9.8/10
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
9.8/10
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

H.T

Ik had hier voor een ander advocaat die best hoog aangeschreven stond, maar toch weggegaan omdat hij niet snel reageerde, ik moest hem ieder keer aan bepaalde zaken aan herinneren etc. etc. Ik had hier voor een ander advocaat die best hoog aangeschreven stond, maar toch weggegaan omdat hij niet snel reageerde, ik moest hem ieder keer aan bepaalde zaken aan herinneren etc. etc.

Mr. Van Dijk reageert altijd, hij kende mijn situatie heel goed, ik hoefde niet iedere keer te herhalen waar mijn zaak over ging.
Ook niet zo gek, hij weet hoe de verzekeringswereld in elkaar zit. Plus, zijn kennis en expertise op gebied van letselschade. Kortom: hij is een meester in zijn vak. Klasse!

Richelle Tieleman

Meneer van Dijk is een vriendelijke en deskundige man. Ik ben zeer tevreden met de manier waarop mijn dossier behandeld is.

Mr. Van Dijk was mijn advocaat. Hij heeft naar mijn mening de zaak uitstekend uitgevoerd. Meneer van Dijk was altijd bereikbaar en reageerde erg snel. Ook was hij vriendelijk en voelde ik mij... Mr. Van Dijk was mijn advocaat. Hij heeft naar mijn mening de zaak uitstekend uitgevoerd. Meneer van Dijk was altijd bereikbaar en reageerde erg snel. Ook was hij vriendelijk en voelde ik mij serieus genomen. Ik raad meneer van Dijk aan iedereen met een letselschadezaak aan! Als letselschade slachtoffer, zoek je een advocaat als meneer van Dijk namelijk vriendelijk, doelgericht en slim.

Goed. Luistert naar de belangen en de problemen. Word meegedacht. En je krijgt snel terugkoppeling per e-mail of per brief.

Ik ben erg tevreden

Peter Donnelly

De heer T. van Dijk is een Letselschade Advocaat wie uw letselzaak zal oplossen door zijn ervaring, vastberadenheid en de brede scala van medische expertise dat hij uw kan aanbieden.... De heer T. van Dijk is een Letselschade Advocaat wie uw letselzaak zal oplossen door zijn ervaring, vastberadenheid en de brede scala van medische expertise dat hij uw kan aanbieden. Letselschadedeskundigen zijn niet te vergelijken met het niveau van De heer van Dijk. Vanaf de eerste dag van het overnemen van mijn letselzaak wist ik onmiddellijk dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Verspil geen tijd met letselschadedeskundigen en ontvang de juiste ondersteuning en expertise dat De heer T. van Dijk kan bieden. Je krijgt maar één kans om uw letselzaak op te lossen.

I. Vorstenbosch

Uitstekend, Mr. T van Dijk neemt goed de tijd om mijn dossier door te nemen en komt goed op voor mijn. belangen, je word serieus genomen

Arien

De heer Van Dijk heeft mijn zaak tot een goed einde gebracht op een professionele manier. Ik ben tevreden dat de zaak is afgerond en dat het tot een goed einde is gekomen. Zeker een aanrader!

Zeer positief fijne samenwerking zeer goed geholpen