Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
9.8/10
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
9.8/10
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
9.8/10
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
9.8/10
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
9.8/10
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

Uitstekende juridische bijstand. Rustige maar doortastende werkwijze. Prettige persoonlijkheid. Aan te bevelen.

A.G.J. van Duijnhoven

Thomas van Dijk is een zeer ervaren ,vakkundig en betrokken letselschade advocaat. Onlangs heeft hij de zaak van mijn zoon, die door een verkeersongeval ernstig hersenletsel heeft opgelopen, naar... Thomas van Dijk is een zeer ervaren ,vakkundig en betrokken letselschade advocaat. Onlangs heeft hij de zaak van mijn zoon, die door een verkeersongeval ernstig hersenletsel heeft opgelopen, naar volle tevredenheid en met een uitstekend resultaat weten te schikken met de aansprakelijke verzekeraar. Hij is 100% betrouwbaar, werkt hard, is zeer communicatief en overlegt altijd voor hij verdere stappen onderneemt. Hij is altijd zeer snel in het beantwoorden van e-mails en is ook telefonisch altijd bereikbaar. Kortom, een zeer goede keuze wanneer u (helaas) een letselschade advocaat nodig heeft.

Goede ervaring ??

Goede en prettige ervaring met Letselschadeadvocaat Mr. T. van Dijk.

Mr. Van Dijk heeft mij in twee zaken bijgestaan. Hij is zeer duidelijk, geeft geen valse hoop en doet exact wat hij aangeeft te doen. Mijn eerste zaak bleef, bij maar liefs, drie advocaten liggen en... Mr. Van Dijk heeft mij in twee zaken bijgestaan. Hij is zeer duidelijk, geeft geen valse hoop en doet exact wat hij aangeeft te doen. Mijn eerste zaak bleef, bij maar liefs, drie advocaten liggen en duurde maar voort, zelfs nadat ik een deelgeschil had gewonnen werd er niet doorgepakt. Mr. Van Dijk heeft mijn zaak opgepakt en ging meteen aan de slag. Na een aantal maanden werd de zaak geschikt. Mijn tweede zaak heeft, minder dan één jaar geduurd, deze is ook geschikt.
Mr. Van Dijk is een zeer integere man en een enorm kundige advocaat. Het kantoor is goed bereikbaar, de secretaresses zijn vriendelijk meelevend. Ik kan zijn kantoor dan ook aan iedereen aanbevelen.

(Ik ben sinds 2015 client van mr. Van Dijk, een groot verschil met letselschadeadvocaten die ik in het verleden heb gehad.)

-Erg deskundig
-Letselschadeadvocaat enkel voor...

-Erg deskundig
-Letselschadeadvocaat enkel voor slachtoffers
-Hij reageert heel snel per mail, beantwoord alle vragen en komt alle afspraken na.
-Behulpzaam en denkt graag mee in de zaak

Petra

Niets dan lof voor de professionaliteit en persoonlijke aandacht die Mr. Van Dijk gaf. Informatievoorziening was adequaat en vond tijdig plaats. Fungeerde als zeer goede buffer tussen de zeer... Niets dan lof voor de professionaliteit en persoonlijke aandacht die Mr. Van Dijk gaf. Informatievoorziening was adequaat en vond tijdig plaats. Fungeerde als zeer goede buffer tussen de zeer onpersoonlijke verzekering en mijzelf.

Afwikkeling letselschade

Mijn ervaring is dat bedrijf heel goed is, omdat ik heel goed ben behandeld en mijn zaak is naar mijn tevredenheid opgelost.