Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
9.8/10
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

Cees den Dekker

Ik ben perfect geholpen met het tot een goed einde brengen van een erg moeilijke zaak. De heer van Dijk stond mij al die tijd geweldig bij. Niet alleen met de zitting maar ook er omheen. Een... Ik ben perfect geholpen met het tot een goed einde brengen van een erg moeilijke zaak. De heer van Dijk stond mij al die tijd geweldig bij. Niet alleen met de zitting maar ook er omheen. Een professionele houding met uitstekene kennis van de te voere procedure

Anita Schouten

Goed begeleid met de gehele proces, wat een paar jaar heeft geduurd. Heeft ontzettend veel gedaan voor mij. Waar ik dankbaar voor ben! Geeft altijd snelle reacties terug . En ik zou adcocaten... Goed begeleid met de gehele proces, wat een paar jaar heeft geduurd. Heeft ontzettend veel gedaan voor mij. Waar ik dankbaar voor ben! Geeft altijd snelle reacties terug . En ik zou adcocaten kantoor thomas van dijk echt aanraden! Vriendelijke groet a schouten-dam

Zeer klantgericht,begripvol en meelevend. Dhr van Dijk is 6 jaar met mijn dossier bezig geweest. Huj heeft te allen tijde heel luisternd oor gehad naar mij toe. Hij is een zeer gewaardeerde advocaat.

Positief! Snel qua reageren en problemen oplossen!

Positief! Snel qua reageren en problemen oplossen!

L. de Beer

Mijn ervaring met mr Van Dijk is positief.

Monique

Zeer professioneel, adequaat, voortvarend en empathisch!

E.JVogel-Rust

Goede ervaring met mr. van Dijk En hield ons goed op de hoogte

Mevrouw S.H. Jansen van Galen

Mijn ervaring met Letselschadeadvocaat Mr. Van Dijk, is dat zijn professionele aanpak en begeleiding naar grote tevredenheid zijn verlopen. Het is een grote opluchting en verlichting, als er tijdens... Mijn ervaring met Letselschadeadvocaat Mr. Van Dijk, is dat zijn professionele aanpak en begeleiding naar grote tevredenheid zijn verlopen. Het is een grote opluchting en verlichting, als er tijdens letsel en een lange revalidatie hiervan bijstand verleend wordt en alle papierwerk (wat werkelijk een vreselijk bolwerk is en onoverzichtelijkheid snel ontstaat) uit handen gegeven kan worden. Bij behoefte aan contact, gebeurde dit binnen 8 uur en dat geeft vertrouwen. Mijn dank!!

Uitstekende juridische bijstand. Rustige maar doortastende werkwijze. Prettige persoonlijkheid. Aan te bevelen.