De Rijk-Spierenburg

Mijn moeder kreeg een fietsongeluk en ik wist mijn geen raad hoe ik alles moest gaan regelen. Na een tip van een collega contact opgenomen met letselschade.nl.
Ik werd direct geholpen en kreeg...
Ik werd direct geholpen en kreeg een contactpersoon toegewezen. Deze persoon heeft alles uit hande gehaald en alles voor ons geregeld. Wij zijn zo ontzettend blij met deze hulp.

klant

Mevrouw Asma is zeer begripvol en neutraal geweest tijdens haar inventarisatie van informatie betreft mijn ongeluk. Hierin heb ik mij goed bijgestaan gevoeld.

Mahdi

Door een slechte letselschade advocaat opzoek gegaan naar een nieuwe belangenbehartiger. Meneer Schikhof heeft mij hierbij supergoed geholpen.

Til

Zeer deskundig en begripvol geholpen.Hoge schadevergoeding.Dit bedrijf is een aanrader.

Simon

Ze hebben mij super goed geholpen na mijn ongeluk.
Met veel kennis en advies.

Ricardo

Vanaf dag 1 al goed contact met de heer A Gudde. Zaak heeft wel 4/5 jaar geduurd voor het rond was maar dat kwam puur door de andere partij!