Kauwen

Ik heb in 2019 een ongeluk gehad en heb me gewend tot dhr boshuizen.zeer vakbekwaam.uitleg en gesprekken altijd duidelijk.zeer vriendelijke benadering.ik kan in t kort zeggen.fijne man .ik zal hem... Ik heb in 2019 een ongeluk gehad en heb me gewend tot dhr boshuizen.zeer vakbekwaam.uitleg en gesprekken altijd duidelijk.zeer vriendelijke benadering.ik kan in t kort zeggen.fijne man .ik zal hem zeker aanbevelen bij anderen

Janssen

Maarten schikhof heeft ons vertegenwOordigd en heel snel en goed te woord gestaan met ons .waren zeer te vreden over zijn inzet en motivatie.mooie afhandeling en verder geen commentaar op.zijn... Maarten schikhof heeft ons vertegenwOordigd en heel snel en goed te woord gestaan met ons .waren zeer te vreden over zijn inzet en motivatie.mooie afhandeling en verder geen commentaar op.zijn dankbaar voor zijn hulp.

F.

Ik ben aangereden tijdens het oversteken op een zebrapad met mijn zoon! Ik heb mij meteen bij jurilex Letschade aangemeld. Die hebben mij goed geholpen om mijn letsel en lichamelijke schade bij de... Ik ben aangereden tijdens het oversteken op een zebrapad met mijn zoon! Ik heb mij meteen bij jurilex Letschade aangemeld. Die hebben mij goed geholpen om mijn letsel en lichamelijke schade bij de tegen partij verantwoordelijkheid te stellen. Mijn contact met Mevr. E.de Bruin, Is super goed gelopen! Ze heeft met een luisterend oor naar mijn verhaal geluisterd en heeft in principe in alle factoren geholpen en gerust gesteld! Hierbij ben ik haar zeer dankbaar voor haar werk en geduld! Mvg

Van der Meer

Ik ben perfect geholpen met mijn auto ongeluk! Alles werd duidelijk uitgelegd en geregeld!

Youri

Goede organisatie met veel kennis! Top mensen daar!

Rezaie

Zeer goed begeleid en geholpen tijdens een letselschadezaak door mevrouw de Bruin.

Vincent

Heldere communicatie en zit strak op de bal. Dit kantoor is een aanrader voor iemand die een letselschadeadvocaat nodig heeft.

wjl

De Heer ,mr M.Koc.heeft mijn zaak behandeld ivm een aanrijding op 14 Okt 2021 en met de verzekringmaatschappij Achmea binnen 3 Maanden correct afgewerkt.Deze advocaat zeker aan te raden... De Heer ,mr M.Koc.heeft mijn zaak behandeld ivm een aanrijding op 14 Okt 2021 en met de verzekringmaatschappij Achmea binnen 3 Maanden correct afgewerkt.Deze advocaat zeker aan te raden correct-snel-en zeer kundig