Grodnicki

Polecam. Bardzo mi?a obs?uga i sprawa za?atwiona do ko?ca. Gdy b?d? mia? mo?liwo?? to skorzystam jeszcze raz.

M.

Ik ben heel goed geholpen door Mr Reiziger. Ook ben ik goed geadviseerd. Mocht ik het ooit nodig hebben vraag ik jurilex weer om hulp.

Klant

Fijne, snelle en eerlijke communicatie. Kon altijd bellen of mailen als ik vragen had. Of toelichting wilde. Vond de betrokkenheid erg prettig en steunend.
De afwikkeling van mijn letselschade...
De afwikkeling van mijn letselschade verliep vlot en vakkundig.

RB

Bij juriflex terecht gekomen na wat rondgekeken te hebben op internet. Vanaf moment 1 al een goede service. Ze zijn erg betrokken. Ze bellen liever een keer te veel dan te weinig. Houden zich aan de... Bij juriflex terecht gekomen na wat rondgekeken te hebben op internet. Vanaf moment 1 al een goede service. Ze zijn erg betrokken. Ze bellen liever een keer te veel dan te weinig. Houden zich aan de gemaakte afspraken en zijn erg meedenkend.
Top service!

Ghezaoui

Er was geen goed contact en of overleg, jammer!

Micheal

Via Google ben ik even geleden bij Letselschade.nl beland nadat ik helaas slachtoffer was geworden van een ongeval met letsel. Nadat ik het contactformulier had ingevuld werd ik al vrij snel gebeld... Via Google ben ik even geleden bij Letselschade.nl beland nadat ik helaas slachtoffer was geworden van een ongeval met letsel. Nadat ik het contactformulier had ingevuld werd ik al vrij snel gebeld door een kundige en vriendelijke dame. Mijn zaak kon kosteloos worden aangenomen en kort daarna nam mevrouw Asma, advocaat, contact met mij op.

Ik overdrijf niet als ik schrijf dat ik m.b.t. mijn casus/geschil werkelijk van begin tot eind voortreffelijk ben bijgestaan door mevrouw Asma. Betere service kan ik me bijna niet voorstellen. Altijd snelle en adequate reacties, en alle gemaakte afspraken zijn telkens nagekomen. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik zelf ergens achteraan hoefde te zitten; mijn belangen zijn echt uitstekend behartigd.

Bijstand via Letselschade.nl / mevrouw Asma is echt een aanrader en krijg je geen spijt van.

Van Oostveen

Ik heb ongeveer een jaar geleden een kop staart botsing gehad waardoor ik die dag op spoedeisende hulp belande vanwege mijn nek en ademhaling. Na twee weken merkte ik dat ik nog steeds niet aan het... Ik heb ongeveer een jaar geleden een kop staart botsing gehad waardoor ik die dag op spoedeisende hulp belande vanwege mijn nek en ademhaling. Na twee weken merkte ik dat ik nog steeds niet aan het werk kon vanwege me nek klachten en ik werkte als Zzper. Ik wist me geen raad totdat me collega langskwam en mij aanrade een Schade letsel advocaat in te huren. Hij verwees mijn door naar M.Koc van Jurilex BV. Toen ik hem belde maakte hij al vanaf de eerste dag meteen werk van mij en legde me perfect uit wat ik moest zodat mijn tegen partij zsm moest handelen vanwege mijn arbeids ongeschiktheid. Tot aan de laatste dag van mijn behandeling is er geen moment geweest dat ik hem belde en dat er niet opgenomen werd of ik terug gebeld werd. Hij heeft mijn zaak snel en perfect en echt met respect behandeld.

DANK JE WEL M.Koc zonder jou zat ik zwaar in de problemen maar nu is alles opgelost!

Roland

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben, Middels google bij LetselSchade.nl terecht gekomen. Mijn verhaal uitgelegd en daar is meteen mee aan de slag gegaan, de zelfde dag werd al... Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben, Middels google bij LetselSchade.nl terecht gekomen. Mijn verhaal uitgelegd en daar is meteen mee aan de slag gegaan, de zelfde dag werd al contact opgenomen door Jeroen Damen voor wat gegevens en vanaf dat moment is de zaak gaan lopen, al die tijd goed bijgestaan waardoor ik van alles goed op de hoogte bleef. Uiteindelijk de zaak geschikt omdat ik geen zin had in jaren lang procederen, dik tevreden met wat er voor me is uitgehaald. Ik hoop het nooit meer nodig te hebben maar mocht het ooit nodig zijn weet ik waar ik moet zijn. Heel dik tevreden dus 6 sterren van mij...

Stams

Ik ben heel blij met de service van Jeroen en letselschade. Ik werd twee jaar geleden aangereden samen met mijn vriend toen we onderweg waren naar vrienden op de scooter. Samen met Jeroen die ons... Ik ben heel blij met de service van Jeroen en letselschade. Ik werd twee jaar geleden aangereden samen met mijn vriend toen we onderweg waren naar vrienden op de scooter. Samen met Jeroen die ons ontzettend goed geholpen heeft, hebben we stap voor stap alles opgepakt. Ik ben zeer tevreden over zijn service en dit bedrijf. Heel erg bedankt voor alle moeite!