klant

Heb de vorige keer gebruik gemaakt ten volle tevredenheid. Bij de laatste zaak had ik het gevoel dat een te jonge medewerker ons heeft bijgestaan. Die niet opgewassen tegen de zeer agressieve... Heb de vorige keer gebruik gemaakt ten volle tevredenheid. Bij de laatste zaak had ik het gevoel dat een te jonge medewerker ons heeft bijgestaan. Die niet opgewassen tegen de zeer agressieve verzekeringsman van de tegenpartij. Het heeft ook ontzettend lang geduurd voor alles geregeld was. Weet niet of ik ooit nog gebruik van ze maakt.

Ron

Ik heb 5 jaar geleden een zwaar motorongeval gehad met zwaar letsel ben toen bij heer Alexander gudde terechtgekomen daar heb ik altijd goed contact mee gehad tot nu toe ben zeer tevreden hoe het is... Ik heb 5 jaar geleden een zwaar motorongeval gehad met zwaar letsel ben toen bij heer Alexander gudde terechtgekomen daar heb ik altijd goed contact mee gehad tot nu toe ben zeer tevreden hoe het is verlopen aanbeveling waardig. Ron

Mekran

Ik ben zeer tevreden met het resultaat en de samenwerking met mijn belangenbehartiger ( A. Gudde ) van Jurilex letselschade. Dit bedrijf is een aanrader voor iedereen....
Nogmaals bedankt A....
Nogmaals bedankt A. Gudde van Jurilex letselschade!!

Lucas

Goed contact. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de status van ijn zaak maar ook wanneer er ontwikkelingen waren en of informatie.
Ook een goed bereikbaarheid bij vragen. Dossier heeft wel...
Ook een goed bereikbaarheid bij vragen. Dossier heeft wel lang geduurd maar al met al tevreden!

Sjouken

Ik ben zeer tevreden met Jurilex Letselschade het is zeker een aanrader.

Ik ben zeer tevreden met Jurilex Letselschade het is zeker een aanrader.

Ik heb in 2019 een auto ongeluk gehad waar door ze achterop mijn auto zijn geklapt. En 2dagen daar na veel pijn en last had van de nek en rug. En niet wist wat ik er mee aan niets ook kwa kosten. Jurilex Letselschade Heeft het een stuk makkelijker voor mij kunnen maken zo dat ik alle kosten terug heb gekregen die ik heb moeten betalen aan het ziekenhuis fysiotherapie.

Kosten die er om heen zijn gemaakt zo als bed matras. Mijn hobby’s niet meer kan beoefenen dat is allemaal vergoed. En daar ben ik ze heel dankbaar voor.

Ik was voor het ongeluk gezond speelde piano deed aan een schietsport ik heb zelfs moeten verwisselen van baan. Om dat het niet ging van de pijn.

Ekkel

Ik ben zeer tevreden over hoe jurilex mijn zaak heeft behandeld en de geweldige samenwerking die ik met jurilex heb ervaren, ben jurilex zeer dankbaar voor alles was ze voor mij hebben gedaan in... Ik ben zeer tevreden over hoe jurilex mijn zaak heeft behandeld en de geweldige samenwerking die ik met jurilex heb ervaren, ben jurilex zeer dankbaar voor alles was ze voor mij hebben gedaan in mijn zaak dank je wel

Zeer goed en kundig geholpen. Ik hoop niet dat het nodig maar als het nog een keer gebeurt zal ik hem zeker weer inhuren.

Van

Alles is goed terug gegekoppelt en alles is netjes afgehandelt en boven verwachting is het gegaan