Antonie

Deskundige mensen, bijten zich vast in een zaak en waar de klant recht op heeft halen ze er uit.

Wij verwijzen met een gerust hart onze klanten door.

Quik

Ik ben heel blij met jullie hulp!
Dankjewel voor alles!!!

Harrie

Wij zijn zeer tevreden over de supersnelle behandeling en afhandeling van de benodigde zaken.

HvE

Zeer snelle oppak van de zaak. Duidelijke uitleg. Zeer deskundige behandelaar. Echt fijn.

Van der Zalm

Zeer tevreden over de samenwerking en de korte lijntjes. Fijn is dat er snel contact wordt opgenomen met onze relaties om ze zo spoedig mogelijk te helpen.

K.

Ik ben heel tevreden over de behandeling van mijn casus.
Ik ben heel tevreden over de behandeling van mijn casus.
Ik ben met respect en begrip benaderd. Er werd zorgvuldig omgegaan met mijn mijn gegevens. Er is voldoende ingezet op het gewenste eindresultaat.
Ik ben blij geweest met de hulp en het advies wat ik kreeg. De schadeclaim is naar mijn tevredenheid afgerond.

klant

Heb de vorige keer gebruik gemaakt ten volle tevredenheid. Bij de laatste zaak had ik het gevoel dat een te jonge medewerker ons heeft bijgestaan. Die niet opgewassen tegen de zeer agressieve... Heb de vorige keer gebruik gemaakt ten volle tevredenheid. Bij de laatste zaak had ik het gevoel dat een te jonge medewerker ons heeft bijgestaan. Die niet opgewassen tegen de zeer agressieve verzekeringsman van de tegenpartij. Het heeft ook ontzettend lang geduurd voor alles geregeld was. Weet niet of ik ooit nog gebruik van ze maakt.