Van der K.

Erg goed geholpen met proffesionele hulp van van Jurilex. Laagdrempelig om contact op te nemen door de whatsapp functie op de site. Een echte aanrader!??

De Voogd

Na een ongeval in januari 2020 waarbij ik op een zebrapad "geschept" werd door een auto met aanzienlijk letsel als gevolg, heb ik contact gezocht met de letselschadeexpert. De heer Boshuizen heeft... Na een ongeval in januari 2020 waarbij ik op een zebrapad "geschept" werd door een auto met aanzienlijk letsel als gevolg, heb ik contact gezocht met de letselschadeexpert. De heer Boshuizen heeft mij prima geholpen. Bij aanvang goed geïnformeerd over het proces en de mogelijkheden. Daarbij toonde hij op een prettige manier zijn betrokkenheid. Na ruim een jaar is de zaak onlangs naar tevredenheid afgehandeld.

klan

Ben goed geholpen door mijn zeer vriendelijk advocaat,
Ik was 2 keren aangereden door auto ,ik was nl fietsend.goede compensatie gekregen geregeld door mijn advocaat.
Nogmaals hartelijk...
Ben goed geholpen door mijn zeer vriendelijk advocaat,
Nogmaals hartelijk bedankt voor u hulp.

Toppie

Vriendelijk betrouwbaar snel en juiste terugkoppeling

Kole

Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die dhr. Schikhof voor mij heeft uitgevoerd. Duidelijke uitleg over de procedure, een snelle afhandeling en makkelijk benaderbaar.

Cramer

Goede service, eigen initiatief en goede terugkoppeling

Mohammed

Ik beveel Jurilex aan omdat ik super tevreden ben met zijn professionaliteit. Het was een genoegen om met hem zaken te doen. Hij heeft uiterst zijn best gedaan en daar ben ik zeer tevreden mee.

Fateha

Hele goede begeleiding en ondersteuning. Mr Koc, hele goede advocaat! Heel tevreden!

Klomp

Zeer tevreden over snelle in behandeling name van de zaak. Deskundige behandelaars en de informatieverstrekking is compleet en duidelijk.

Guido

Dhr. Gudde heeft goed gebruik gemaakt van zijn expertise. Mijn complimenten!