Kassam,

Via Google kwam ik bij dit letselschade kantoor terecht! Daar ben ik superblij mee geweest, behulpzaam, geïnteresseerd en zeer goede en duidelijke communicatie, zelf weinig hoeven te regelen en alle... Via Google kwam ik bij dit letselschade kantoor terecht! Daar ben ik superblij mee geweest, behulpzaam, geïnteresseerd en zeer goede en duidelijke communicatie, zelf weinig hoeven te regelen en alle ‘zorg’ betreft letselschade is me uit handen genomen. Eigenlijk is 5 sterren nog te weinig! Uiteraard hoop ik het nooit meer nodig te hebben, maar mocht ik het weer nodig hebben hoop ik hier weer terecht te kunnen! Heel erg bedankt voor alles

Ramazan

Ik kan Letselschade.nl aan iedereen aanbevelen. Duidelijk en snel in hun communicatie. Eerlijke mening en goede begeleiding gedurende het traject

VW

Ben zeer goed geholpen vanaf het begin is alles duidelijk uitgelegd en in een korte periode is de zaak afgehandeld! Het was een zaak van al veel jaren terug maar uiteindelijk tot een goed einde... Ben zeer goed geholpen vanaf het begin is alles duidelijk uitgelegd en in een korte periode is de zaak afgehandeld! Het was een zaak van al veel jaren terug maar uiteindelijk tot een goed einde gekomen!

L.

Fijne communicatie & doen er alles aan om je te helpen!!

Flamer

Ik ben erg tevreden. Ik waardeer wat Jurilex voor mij heeft gedaan. Graci!

esther

Ik ben heel goed geholpen kon goed mijn verhaal kwijt , en uiteindelijk met succes geëindigd

Karapinar

Ik ben goed geholpen. Enige minpuntje was dat het een lange periode heeft geduurt maar ondanks dit ben ik zeer tevreden.

Bauke

Wij hebben in de afgelopen jaren al meerdere malen contact gezocht met letselschade.nl (Jurilex). Onze relaties worden geregeld bij letselschades doorverwezen naar Jurilex. De benadeelde(n) krijgt... Wij hebben in de afgelopen jaren al meerdere malen contact gezocht met letselschade.nl (Jurilex). Onze relaties worden geregeld bij letselschades doorverwezen naar Jurilex. De benadeelde(n) krijgt in onze ogen het maximale door gebruik te maken van Jurilex. Dit laatste zien wij een stuk minder bij het inschakelen de grotere rechtsbijstandsverzekeraars. Uiteindelijk geldt voor ons de klant en niet het gemak om de rechtsbijstandsverzekeraar in te schakelen. Voor ons wellicht een handeling meer, maar het resultaat mag er dan ook zijn. Wij kunnen onze vragen makkelijk kwijt bij hun en dat geeft ons weer een ontzettend fijn gevoel. Zeker als het niet direct een zaak wordt. Ons tip: Maak gebruik van dit bedrijf bij een onverhoopt letselschade

Van der Voort

Na val met m'n fiets dubbele schouderfractuur opgelopen. Contact opgenomen met Jurilex.
Dhr. Berg, heeft mij erg goed geholpen met m'n schadeclaim. Contact verliep erg goed, komt zijn afspraken na en geeft goed advies.

Azizi

Vorige jaar een ongeval gehad waarbij de tegenpartij aansprakelijk was. Na goede hulp en een juiste jurist is het gelukt om de zaak goed af te sluiten. Snelle contact en behulpzaam! Het was een... Vorige jaar een ongeval gehad waarbij de tegenpartij aansprakelijk was. Na goede hulp en een juiste jurist is het gelukt om de zaak goed af te sluiten. Snelle contact en behulpzaam! Het was een fijne samenwerking.